مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد

مدیرکل ورزش و جوانان از برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی آسیایی بدون حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: علت عدم حضور وزیر ورزش و جوانان برای این مراسم حضور در مراسمی در تهران و پیگیری موضوعات کلان ورزش کشور بوده که به ما اینگونه اعلام شده است.

برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی آسیایی بدون حضور وزیر ورزش و جوانان

به گزارش گلستان24؛بهمن طیبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که در گرگان برگزار می‌‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا از سه ماه گذشته جلسات جدی و پیگیری مجدانه برای برگزاری مسابقات در استان و با هماهنگی فدراسیون کبدی برگزار شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی فعالیت‌ها طبق برنامه در حال انجام است و حتی از برنامه‌ها جلو هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: سالن برگزاری مسابقه آماده است و امروز سالن به طور کامل آماده می‌شود و فردا مراسم تمرینی افتتاحیه مسابقات برگزار می‌‌شود تا آخرین هماهنگی‌ها نیز بررسی شود.

طیبی گفت: کمیته گردشگری برای بازدید تیم‌های خارجی از مکان‌های گردشگری گرگان و استان گلستان تشکیل شده و این بازدیدها در صورت درخواست تیم‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: ایجاد شور اجتماعی، توسعه اقتصادی، ایجاد انگیزه قهرمانی بین ورزشکاران و تلاش مضاعف برای اخذ میزبانی رشته‌های ورزشی، تمرین کار تیمی و مدیریت ورزشی در استان گلستان از جمله ویژگی‌‌های برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا یک اتفاق بزرگ و بسیار خوب در گرگان و استان گلستان است و اگر بتوانیم با برگزاری این مسابقات زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی را فراهم کنیم به طور قطع می‌توانیم در آینده شاهد خوب ورزشی باشیم.

طیبی بیان کرد: اگر ورزشگاه 6 هزار نفری در استان گلستان داشتیم به طور قطع بعد از این میزبانی به دنبال میزبانی مسابقات توپی می‌رفتیم.

وی گفت: افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر جمعه ساعت 17 بدون حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه‌های این مسابقات را وزارت ورزش، فدراسیون کبدی و حامیان مالی بر عهده گرفتند و مشکلی برای پرداخت هزینه‌ها وجود ندارد.

طیبی بیان کرد: این مسابقات باعث شد سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به شکل ظاهری مناسبی رسید و هزینه آن را بعد از مسابقات اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: داور و ناظر خارجی در مسابقات داریم و در قسمت آقایان پنج داور و در قسمت بانوان نیز هفت ناظر و داور خارجی داریم که کار قضاوت را پیگیری می‌کنند و نماینده فدراسیون جهانی آقای محمد سرور به استان گلستان خواهند آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تقدیر از شهرداری گرگان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: من از این دو مجموعه بسیار متشکرم و هر آنچه ما درخواست کردیم به واقع به خوبی انجام دادند.

طیبی گفت: نماد GORGAN 2017  که در محور ناهارخوران گرگان نصب شده باعث ایجاد سوال و کنجکاوی مردم شده که این زمینه‌ای برای معرفی بهتر رشته کبدی و مسابقات آسیایی است.

وی تاکید کرد: استقبال از تیم‌ها موضوعی فراتر از تکلیف ما بود و بالغ بر 20 مسابقات بین‌المللی رفته‌ام و هیچ جا اینگونه از ما استقبال نکردند و حتی در مسابقات المپیک نیز استقبال اینگونه انجام نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان علت حضور تیم‌های ورزشی با وسیله نقلیه زمینی به گرگان را محدودیت پروازهای فرودگاه گرگان اعلام کرد و گفت: نکته مهم این است که یکبار استقبال در فرودگاه امام خمینی (ره) گرگان توسط فدراسیون انجام می‌شود و یک استقابل نیز در گرگان انجام می‌شود و کسانی که نقدهای نادرستی به این موضوع انجام می‌دهند نمی‌خواهند این مسابقات به خوبی برگزار شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار