مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در ساعت 17 روز جمعه (سوم آذرماه) در گرگان خبر داد.

افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ـ گرگان عصر امروز برگزار می‎شود/ تماشای مسابقات رایگان است

به گزارش گلستان24؛بهمن طیبی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا - گرگان، اظهار کرد: مسابقات کبدی قهرمانی آسیا از امروز (سوم آذرماه) آغاز شد و تا پنجم آذرماه جاری در مجموعه ورزشی آزادی و سالن امام خمینی (ره) استان گلستان شهرستان گرگان ادامه دارد.

وی بیان کرد: تمام تیم‎های ورزشی وارد استان شده و در هتل‎ها مستقر شدند، همچنین سالن‎های آماده‎سازی و تمرین تیم‎های مختلف مشخص شد و در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‎کنند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در ساعت 17 روز جمعه (سوم آذرماه) خبر داد و یادآور شد: فینال مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در روز یکشنبه در گروه آقایان و زنان برگزار خواهد شد.

طیبی ابراز امیدواری کرد ورزشکاران ملی‎پوش کشورمان از فضای میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا نهایت استفاده را ببرند و گفت: امید است تیم ملی کشورمان بتواند به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‎ها دست یابد.

وی حضور تماشاگران در مسابقات نوبت صبح و عصر را رایگان اعلام و خاطرنشان کرد: از ساعت هشت صبح امروز تا ساعت 11 مسابقات کبدی در بخش مردان و از ساعت 11 صبح تا 14 بعدازظهر در بخش بانوان برگزار می‎شود، همچنین مجدد از ساعت 15 تا  18 عصر مسابقات کبدی مردان و 18 تا 20 و 30 دقیقه مسابقات بانوان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از مردم استان گلستان و سایر استان‎ها برای تماشای مسابقات کبدی قهرمانی آسیا و حمایت از تیم ملی کشورمان دعوت کرد و گفت: تماشای مسابقات کبدی در بخش بانوان تنها برای قشر بانوان آزاد است.

طیبی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در استان گلستان ما را برای پذیرش میزبانی مسابقات بزرگتر امیدوار کرد، تصریح کرد: امید است برگزاری این دوره از مسابقات نتایج مطلوب اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی را برای استان گلستان رقم بزند.

وی از پخش زنده مسابقات کبدی قهرمانی آسیا از شبکه استانی، شبکه ورزش و سه سیما و رادیو گلستان خبر داد.

گفتنی است؛ مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که برای نخستین بار در استان گلستان برگزار می‎شود مراسم افتتاحیه آن ساعت 17 امروز (سوم آذرماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان و مهمانان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

در این دوره از رقابت‎ها تیم‎های ایران، هندوستان، پاکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، سریلانکا، عراق، ترکمنستان و افغانستان در دو بخش مردان و زنان و چین تایپه در بخش زنان حضور دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار