رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به حضور صادقلو شهردار پیشین گرگان در بین کاندیداها، گفت: ایشان به واسطه اعضا اعلام آمادگی کردند اما تا کنون درخواستی ندادند که ممکن است تا دوشنبه درخواست را ارائه دهند.

حسین صادقلو یکی از گزینه های تصدی شهرداری گرگان

به گزارش گلستان24؛فائزه عبدالهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (11 آذر) در حاشیه بیست و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هشت کاندیدا توسط اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برای برعهده گرفتن تصدی شهرداری گرگان معرفی شدند، گفت: از این تعداد سه نفر از کاندیداها تا کنون درخواست خود را اعلام نکرده اند.

 

وی با اشاره به حضور صادقلو شهردار پیشین گرگان در بین کاندیداها، افزود: ایشان به واسطه اعضا اعلام آمادگی کردند اما تا کنون درخواستی ندادند که ممکن است تا دوشنبه درخواست را ارائه دهند.

 

عبدالهی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص بازنشستگی صادقلو، اظهارداشت: با توجه به اینکه شورا وظیفه انتخاب را بر عهده دارد وظیفه تائید صلاحیت در صدور حکم با وزارت کشور است.

 

وی در خصوص مسائلی که در گذشته پیش آمد، تصریح کرد: به همین منظور بررسی‌های همه‌جانبه ‌ای را خواهیم داشت و سعی داریم فردی را انتخاب کنیم که در مسیر اداری وزارت کشور رد صلاحیت نشود تا فرصت‌ سوزی برای شهر اتفاق نیفتد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از حضور محمد جرجانی عضو شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان یکی از گزینه های شهرداری گرگان خبر داد و گفت: برای تصدی شهرداری گرگان دو نفر از تهران هستند که در حال حاضر یک نفر انصراف داده است.

 

وی با اشاره به اینکه ثابت قدم از شرایط کلی مشخص شده توسط وزارت کشور برخوردار بود، افزود: دلیل عدم صلاحیت ایشان مفتوح بودن پرونده در هیئت حل اختلاف و تخلفات اداری وزارت کشور بوده است، در شرایط احراز صلاحیت شهردار چیزی به نام مفتوح بودن ذکر نشده و تنها موضوع محکومیت مطرح شده است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار