سخنگوی شورای شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: هر یک از اعضای شورا می تواند گزینه های مورد نظر خود را برای شهرداری گرگان معرفی کند که ممکن است نام «حسین صادقلو» هم در بین کاندیدا باشد.

«حسین صادقلو» می تواند یکی از کاندیداهای شهرداری گرگان باشد

به گزارش گلستان24؛حسین ربیعی در گفتگو با مهر اظهار کرد: روند انتخاب شهردار گرگان در دوره قبل با فراخوان عمومی بود ولی اکنون هر یک از اعضای شورا می تواند کاندیدای مورد نظر خود را معرفی کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین با توجه به این نکات، اگر برخی از اعضاء با حسین صادقلو موافق باشند، ممکن است اسم وی را به جمع کاندیدا اضافه کنند.

ربیعی با بیان این که برخی از اعضاء دنبال فضاسازی هستند، گفت: این افراد تنها شعار می دهند و از جنبه تبلیغاتی همراهی با صادقلو استفاده می کنند، به زودی مواضع آن ها مشخص می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان اذعان کرد: در جلسه غیرعلنی شنبه (چهار آذر) توسط یکی از اعضاء مطرح شد که صادقلو توسط پیام داده، حاضر به همکاری و تعامل با شورا است و نواقص گذشته برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: شورا با رأی حرف می زند، اگر اکثریت به وی رأی دهند ایشان شهردار می شود، ولی به زودی مشخص می شود که این افراد با آقای صادقلو هستند یا نه.

ربیعی اذعان کرد: در جلسه غیرعلنی سه شنبه (هفت آذر) تنها اعضاء گزینه های خود را اعلام می کنند و رأی گیری به زمان بعد موکول خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار