رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به راه‌اندازی ۳ مرکز اعصاب و روان در استان، گفت: براساس موافقت‌های اولیه وزارت بهداشت و عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد، قرار است این مراکز آموزشی درمانی در شهرهای بندرگز، علی‌آبادکتول و مینودشت راه‌اندازی شود.

 مرکز اعصاب و روان در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان24؛محمد فاضل ظهر امروز در نشست بررسی ظرفیت‌های بندرگز در حوزه درمان اظهار داشت: بیمارستان بندرگز دارای 96 تخت است که در بخش‌های داخلی، زنان و زایمان، اطفال، جراحی و چشم پزشکی فعال است که اولویت دانشگاه علوم پزشکی، فعال کردن بخش چشم پزشکی در بندرگز است.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان متخصص داخلی در بیمارستان بندرگز از 3 نفر به 5 نفر در مدت اخیر افزایش یافته است؛ افزود: چشم پزشکی بیمارستان بندرگز مانند گذشته فعال می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: اولویت ما در روزهای پیش رو، فعال‌سازی بخش چشم پزشکی بیمارستان بندرگز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به برنامه‌های دانشگاه و وزارت بهداشت برای راه‌اندازی 3 مرکز اعصاب و روان در استان گلستان اشاره کرد و گفت: در استان گلستان تخت‌های بیمارستانی برای مراقبت از بیماران اعصاب و روان کم داریم و این یک معضل بزرگ استانی محسوب می‌شود که براساس موافقت‌های اولیه وزارت بهداشت و عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد گلستان، قرار است این مراکز آموزشی درمانی در شهرهای بندرگز، علی‌آبادکتول و مینودشت راه‌اندازی شود.

فاضل درباره بیمه نشدن بیش از 160 نفر از پرسنل بیمارستان صیاد شیرازی گرگان اظهار داشت: از بدو ورود من تلاش‌های زیادی در راستای ساماندهی وضعیت آنها صورت گرفته و یکی از این اقدامات، به روزرسانی مطالبات 6 ماهه حقوق آنها بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه تعداد پرسنل روزمزد در مراکز درمانی استان گلستان به 390 نفر می‌رسد؛ افزود: رایزنی‌هایی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته و مقرر شد؛ این افراد پس از طی مراحل گزینش در طول سال جاری، شرکتی شوند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار