معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان:

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: مسئولان استانی موظفند نسبت به مطالبات معلولان در همه بخش ها پاسخگو باشند.

مسئولان پاسخگوی مطالبات معلولان استان باشند

به گزارش گلستان24؛علی اصغر طهماسبی ظهر سه شنبه در همایش وحدت اقوام، معلولان و بهزیستی اظهار کرد: اگر چه مسئولان از توانمندی معلولان غافل نیستند، اما همچنان این قشر نیازهایی دارند که توجه به آنها از ضروریت های جامعه معلولان است. 
وی افزود:  امروز خدمات دهی به معلولان شکل دیگری به خود گرفته و نسبت به سالهای قبل بسیار تغییر کرده است. 
طهماسبی ادامه داد: اگر چه دولت با مشکلات بودجه ای در چند سال اخیر مواجه بود اما هیچگاه از رسیدگی به مددجویان بهزیستی غافل نماند و افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه این سازمان برای هزینه کرد در بخش ها مهر تائیدی بر این مساله است. 
وی افزود:  با توجه به اینکه اشتغال یکی از نیازهای ضروری معلولان است، امروزه فن آوری  نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای این افراد دارد و باید تا حد امکان از توانمندی آنان در جهت ایجاد مشاغل جدید و توسعه استان بهره برد. 
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان بابیان اینکه استخدام ۳ درصدی در دستگاههای اجرائی حق همه معلولان است، لذا طبق همین قانون سازمان استخدامی کشور موظف به اجرای آن است و مسئولان دستگاههای مختلف باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند.
وی در پایان سخنانش از مسئولان استانی و شهرستانی حاضر در این همایش درخواست کرد تا در همه شهرهای استان نمایشگاهی دائم برای ارائه و فروش دستاوردهای معلولان و رفع نیازهای اقتصادی آنان ایجاد شود.

/مهر

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار