فرماندار مینودشت:

فرماندار مینودشت گفت: از نظر کاهش آمار بیکاری مینودشت در استان گلستان مقام نخست را دارد، رتبه بیکاری در مینودشت 10/7 درصد است.

مینودشت مقام نخست آمار بیکاری را در گلستان دارد

به گزارش گلستان 24؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری گلستان،‌ اسرافیل وزیری در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 16 آذر و روز دانشجو که در تالار ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت برگزار شد، اظهار کرد: روز 16 آذر به‌ عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان ایران زمین در برابر استعمار غرب در تاریخ این مرز و بوم ثبت شده است.

وی پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه دانش و فناوری را مرهون تلاش‌های دانشگاهیان متعهد دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی روز به روز شاهد تحولی نوین در پیشرفت‌های علمی است و دانشجویان متعهد با ابزار علم و معنویت قله‌های دانش و افتخار را فتح می‌کنند.

فرماندار مینودشت با بیان اینکه محیط دانشگاه باید محیط نقد باشد، گفت: امروزه مسئولان نیاز دارند که انتقادها را بشنوند که در این باره می‌طلبد دانشجویان با انتقادهای دارای راه حل با مسوولان تبادل‌نظر کنند.

وزیری افزود: اگر امروزه نسبت به مسائل اعتقادی دلسوز هستیم و در رابطه با تهدیدهای دشمن آگاه هستیم، باید توانایی و بار علمی خود را افزایش دهیم و راه و روش ائمه اطهار را دنبال کنیم.

فرماندار مینودشت در رابطه با آسیب‌های اجتماعی نیز،گفت: دانشجویان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاع سطح کیفی جامعه، راهکار ارائه دهند و در این باره دانشجوها باید به موضوعاتی به غیر از درس مانند جامعه و خانواده فکر کنند.

وی در خصوص اشتغال نیز، با بیان اینکه نظام اداری دیگر نیازی به پشت میزنشین‌ها ندارد، تصریح کرد: در منطقه بکر و نمونه شهرستان مینودشت آنطور که باید در بحث اشتغالزایی کاری انجام نشده است و باید برای این موضوع به راهکارهای جدید اندیشید.

وزیری اضافه کرد: از نظر کاهش آمار بیکاری مینودشت در استان گلستان مقام نخست را دارد، رتبه بیکاری در مینودشت 10/7 درصد است که اگر دانشجوها کمک کنند این عدد تک رقمی خواهد شد.

اسرافیل وزیری خاطرنشان کرد: در دانشگاه دانشجویان باید از اطلاعاتی که کسب می‌کنند استفاده بهینه کرده و به مدرک اکتفا نکنند، دانشجویان همچنین باید فارغ از جناح‌بندی‌ها تفکر سیاسی داشته باشند و در مسیر ولایت قدم بردارند.

فرماندار مینودشت گفت: در دانشگاه باید تحمل‌مان را بالا ببریم و مانند اعضای یک خانواده در راه توسعه و پیشرفت دانشگاه و شهر حرکت کنیم.

لازم به ذکراست آذر اسکندری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت نیز با تبریک هفته وحدت، 16 آذر را، یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم از این قشر نخبه جامعه دانست.
اجرای تئاتر،موسیقی و تقدیر از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار