در سال جاری صورت گرفت؛

مدیریت شعب گلستان بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه از سال ۸۶ تا کنون حدود ۶۰ هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شد، گفت: امسال حدود ۱۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان

به گزارش گلستان24؛رحمان تقوی، مدیریت شعب گلستان بانک قرض الحسنه مهر ایران، امروز(19 آذر) به مناسبت دهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست خبری گفت: با توجه به اینکه 22 آذر دهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران است برنامه های مختلفی در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه این بانک در 22 آذر سال 86 بنا به دستور دولت تاسیس شد، افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی قرض الحسنه و با صاحبان سهام بانک های دولتی همچون ملی با 21 درصد، ملت 15.5 درصد، صادرات 14.3 درصد، تجارت 11.7، سپه 11.3 درصد، مسکن 9.8 درصد، کشاورزی 9.8 درصد،رفاه کارگران 3.6 درصد، صنعت و معدن 2.04 درصد و توسعه صادرات0.96 درصد تاسیس و آغاز بکار کرد.

 

تقوی با بیان اینکه در حال حاضر این بانک با بیش از 540 شعبه در سطح کشور مشغول به فعالیت است، اظهارداشت: بیش از سه هزار نفر نیرو متخصص کارآمد در اختیار داریم که به صورت آنلاین ضمن ارائه خدمات پولی مبادرت به اعطای تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر تا 4 درصد در بخش های گوناگون از قبیل رفع احتیاجات ضروری، اعتبار در حساب جاری ویژه کسبه و صنوف، کشاورزی و دامداری و ... کرده و در راستای سنت نیکوی قرض الحسنه با شعار مهربان باشیم در حال خدمتگذاری به مردم است.

 

وی ترویج سنت قرض الحسنه را از اهداف اصلی این بانک دانست و تصریح کرد: اقشار آسیب پذیر از جامعه هدف این بانک هستند، داشتن مالکین دولتی از تفاوت های این بانک نسبت به دیگر بانک ها به شمار می آید.

 

مدیریت شعب گلستان بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه در استان 9 شعبه فعال است، گفت: در حال حاضر دو شعبه در گرگان و دوشعبه در گنبد و مابقی در شهرستان هایی همچون کردکوی، بندرترکمن، آق قلا، آزادشهر و کلاله فعال هستند که پیش بینی می شود تا پایان سال چند شعبه دیگر در استان افتتاح کنیم.

 

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک صد درصد اسلامی است، افزود: عملیات قرض الحسنه ای که در این بانک انجام می شود هیچ شک و شبهی وجود ندارد که این موضوع باعث شده تا مورد استقبال مردم، سازمان ها، دستگاه ها به خصوص کشاورزان و روستاییان قرار گیرد.

 

تقوی با بیان اینکه ما در 6 قسمت تسهیلات پرداخت می کنیم، اظهارداشت: تسهیلاتی در بخش هایی همچون درمان، ازدواج، کمک هزینه مسکن، کشاورزی، دامداری و صنوف پرداخت می شود.

 

وی در خصوص امکانات و ظرفیت های موجود در بانک قرض الحسنه مهر ایران، تصریح کرد: امکانات سیستم سخت افزاری و نرم افزاری این بانک کمتر از 10 بانک دیگر نیست و از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است.

 

مدیریت شعب گلستان بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تکریم و صیانت مشتریان یکی از اصلی ترین سیاست های این بانک محسوب می شود.

 

وی افزود: از سال 86 تا کنون حدود 60 هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال پرداخت شد که امسال حدود 10 هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است.

 

تقوی با اشاره به اینکه در بحث اشتغالزایی مشارکت داریم، اظهارداشت: ما برای رفع نیاز سازمان های مردم نهاد همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله علیه)، بنیاد مسکن و اداره کل زندان تسهیلات پرداخت می کنیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار