فرماندار آزادشهر:

فرماندار آزادشهر گفت: سهم عقب‌ماندگی شهرستان و محرومیت‌ها باید از طریق بودجه‌ها جبران شود و مدیران دستگاه‌ها باید سهم خود را از ادارات کل مربوطه دریافت کنند.

سهم عقب‌ماندگی آزادشهر باید از طریق بودجه‌ها جبران شود

به گزارش گلستان24؛حبیب شفائی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آزادشهر با تشریح اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری اظهار کرد: تاکیدات رهبری در اقتصاد مقاومتی در سال جاری به عنوان یک نسخه شفابخش مورد توجه قرار گرفت و تولید - اشتغال در اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دادیم که در واقع سال مقاوم‌سازی اقتصادی بود.

وی تصریح کرد: در این سال با کمترین امکانات از بیشترین ظرفیت‌ها استفاده شد و همواره به عنوان دولتمردان راهی که انتخاب می‌کنیم باید تمام تلاش خود را مصروف تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت کنیم.

شفائی خاطرنشان کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌ها، پیگیری به موقع تخصیص اعتبارات‌ است.

فرماندار آزادشهر یادآور شد: سهم عقب‌ماندگی شهرستان و محرومیت‌ها باید از طریق بودجه‌ها جبران شود و مدیران دستگاه‌ها باید سهم خود را از ادارات کل مربوطه دریافت کنند.

در انتهای جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان آزادشهر، درصد تخصیص و یا عدم تخصیص هر یک از دستگاه‌ها و ادارات دولتی این شهرستان و مشکلات ناشی از عدم تخصیص اعتبارات بررسی شد و مدیران دستگاه‌ها مشکلات و تحقق برنامه‌های خود را اعلام کردند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار