در راستای اشتغالزایی صورت گرفت

مدیر جهاد کشاوررزی آق‌قلا گفت: جهاد کشاورزی در راستای اشتغالزایی کشاورزان، تسهیلات بانکی به آنها ارائه می‌دهد.

ارائه تسهیلات بانکی به کشاورزان در آق‎‌قلا

به گزارش گلستان24؛علی‌اکبر عرب‌احمدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تسهیلات بانکی در راستای اشتغالزایی کشاورزان توسط جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی در راستای اشتغالزایی کشاورزان در سطح شهرستان آق‌قلا تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی در راستای اشتغالزایی کشاورزان، تسهیلات بانکی به کشاورزان ارائه می‌دهد و در قالب بانک توسعه، بانک سینا، بنیاد برکت و بانک پاسارگاد است.

مدیر جهاد کشاوررزی شهرستان آق‌قلا از دریافت تسهیلات بانکی به کشاورزان خبر داد و ابراز کرد: کشاورزان در راستای اشتغالزایی و دریافت تسهیلات بانکی می‌توانند به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند و اقدام به دام، کشاورزی، گیاهان دارویی و گلخانه ها کنند.

عرب‌احمدی خاطرنشان کرد: کشاورزان برای دریافت تسهیلات بانکی باید مدارک مورد نیاز را به مدیریت جهادکشاورزی ارائه کنند و سپس ما مدارک را برای ارائه تسهیلات بانکی به بانک انتقال خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان در راستای مبارزه با آفات از مزارع خود بازدید کنند، اذعان کرد: کشاورزانی که نسبت به کشت گندم اقدام کردند جهت مبارزه با خسارات احتمالی آفات در سطح مزارع خود حتما به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند و کارشناسان پهنه خودشان را در راستای بازدید از مزارع اعزام کنند تا آفت، مزارع آنها را دچار خسران نکند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار