مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان خبر داد: ممنوعیت توقیف ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای تولیدی فعال

ممنوعیت توقیف ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای تولیدی فعال

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: با عنایت به ابلاغیه اخیر رئیس محترم قوه قضائیه (29/6/96) در خصوص اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه. ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دادگستری کل استان گلستان در ابعاد حقوقی و قضائی تشکیل شده است.

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، حجت اله خلیل زاده  اظهار داشت:  با توجه به ظرفیت های پیش بینی شده زمینه های رشد روزافزون در حوزه تولید فراهم شده و بی شک  شاهد جهش اقتصادی در استان خواهیم بود.

وی افزود: یکی از موارد مهمی که از گذشته و نیز با شروع به کار ستاد مورد توجه جدی قرار گرفته است بحث عدم توقیف ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای تولیدی فعال از سوی واحدهای اجرای احکام در حوزه های قضایی استان و دوایر اجرایی ثبتی و موارد مشابه است.

خلیل زاده اضافه کرد:  تولید کنندگانی که با موارد اینچنینی مواجه اندمی توانند با ارائه مدارک و مستندات به دبیرخانه ستاد واقع در گرگان – دادگستری کل و یا  از طریق دفتر حقوقی شرکت شهرکهای صنعتی گلستان پیگیری های لازم را برای رفع موانع پیش روی تولید داشته باشند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان یادآور شد: هدف گذاری انجام پذیرفته بر این اصل استوار است که به هیچ وجه نباید اقدامی انجام داد تا منجر به تعطیلی واحد تولیدی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار