مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان از آمادگی یک شرکت چینی برای سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی گلستان(اترک) خبر داد.

آمادگی شرکت چینی برای سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری در گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، حجت اله خلیل زاده در نشست با سرمایه گذاران چینی اظهار کرد: این سرمایه گذاری در 3 فاز به مساحت 30 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی گلستان ایجاد خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه  براساس اعلام سرمایه گذار چینی، عمده محصولات  تولیدی این واحد صنعتی، صادراتی خواهد بود، تصریح کرد: این سرمایه گذاری در زمینه تولید فرآورده های معدنی  استرانسیوم نظیر کربنات و نیترات استرانسیوم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان از آمادگی کامل این شرکت در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی در منطقه ویژه اقتصادی اترک با تامین امکانات زیربنایی خبر داد و افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، تمامی امکانات و تلاش های خود را برای استقرار این واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی به کار خواهد گرفت.

همجواری با مرز اینچه برون، نزدیکی به ایستگاه راه آهن قزاقستان، ایران، فرودگاه بین المللی گرگان و قرار داشتن در کریدور شمال جنوب و نزدیکی به کشورهای sis از مهمترین مزایای منطقه ویژه اقتصادیگلستان( اترک) است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار