با صدور اطلاعیه ای ؛

مهلت ثبت نام استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان تا هفتم دیماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان تمدید شد + جزئیات

به گزارش گلستان24؛براساس اعلام اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان زمان ثبت نام برای علاقه مندان تا هفتم دیماه تمدید شده است و  متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در سایت اداری گرگان مراجعه و یا با پست پیشتاز مدارک خود را ارسال نمایند.

در اطلاعیه کانون پرورش فکریکودکان و نوجوانان آمده است: این اداره‌کل در راستای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در قالب نیروی شرکتی در سال 1397 در نظر دارد از افراد علاقه‌مند و فعال در زمینه‌ی (مربی فرهنگی، مربی هنری، مربی ادبی، راننده و نیروی خدمات) که دارای مدرک مرتبط با نوع فعالیت های مورد نظر می‌باشند، دعوت به عمل آورد.

شرایط و نحوه‌ی پذیرش افراد علاقه‌مند به شرح ذیل می‌باشد.

شرایط عمومی:
*تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران واعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی والتزام به قانون اساسی
*داشتن سن حداقل 20و حداکثر 30 سال تمام برای مشاغل خدماتی و35سال برای مشاغل کارشناسی وبالاتر
*داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی دائم از خدمت برای آقایان 
*عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر 
*عدم سوء پیشینه وسابقه محکومیت جزایی موثر
*داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی انجام کاری که برای آن بکارگیری می شوند
*داوطلبان نباید مستخدم رسمی ،پیمانی وباز خرید خدمت دستگاه های دولتی باشند
*شرایط اختصاصی:
الف)موفقیت در آزمون کتبی ، مصاحبه و احراز شایستگی علمی
ب)به کارگیری نیروها صرفآ از بین داوطلبان بومی هر شهرستان صورت می پذیرد و چنانچه در هر مرحله ثابت شود متقاضی بومی نمی باشد از ادامه مراحل بکارگیری وی ممانعت به عمل خواهد آمد و در صورتی که به کارگیری وی صورت پذیرفته باشد قرارداد وی لغو و بلا اثر اعلام می گردد.
مدارک مورد نیاز:
1-تصویر تمام صفحات شناسنامه
2-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
3-تصویر گواهینامه رانندگی ( برای مشاغل خدماتی)
4-تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت 
5-تصویر آخرین مدرک تحصیلی 
6-عکس 4*3(2قطعه)
7- تکمیل فرم تقاضای کار

* مشاغل مورد نیاز :

ردیف عناوین شغلی شهرستان محل خدمت جنسیت مورد نیاز تعداد نفرات شرایط تحصیلی
1 مربی امور فرهنگی بندرترکمن،گمیشان،مراوه تپه، علی آباد، گالیکش مرد / زن 7 نفر دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته های مدیریت امور فرهنگی ،برنامه ریزی امور فرهنگی،فرهنگ و زبانهای باستانی ایران ، فرهنگ و ارتباطات،زبان و ادبیات فارسی ، فرهنگ و معارف اسلامی ، گرایش های علوم اجتماعی ، الهیات و معارف اسلامی ، گرایش های علوم تربیتی، روانشناسی ، مشاوره و راهنمایی ،   کتابداری
2 مربی امور هنری بندرترکمن، بندرگز، گالیکش مرد/ زن 3 نفر دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته های با گرایش هنری
3 مربی ادبی کلاله،گنبد،علی آباد، گالیکش مرد/ زن 4 نفر دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته های با گرایش ادبی
4 پیش خدمت آزادشهر، علی آباد ، گالیکش مرد 3 نفر داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه
جمع افراد مورد نیاز سطح استان گلستان 17 نفر

تذکرات مهم:
1- مدت زمان قرارداد نیروها با شرکت حداکثر یکسال بوده وتمدید افراد منوط به نتایج ارزیابی عملکرد به مدت یکسال در هر دوره امکان پذیر است.
2-فرزند کارمندان شاغل ، بازنشسته یا فوت شده به شرط دارا بودن شرایط مندرج در اطلاعیه وکسب حد نصاب امتیاز علمی لازم در شرایط مساوی با سایر داوطلبان در الویت خواهند بود .
3-فرزندان شهداء وایثارگران به شرط دارا بودن شرایط مندرج در اطلاعیه وکسب حد نصاب امتیاز علمی لازم آزمون در شرایط مساوی با سایر داوطلبان در اولویت خواهند بود.
4-تحویل مدارک به منزله به کارگیری افراد نبوده وجذب نیرو به صورت آزمون کتبی و مصاحبه از میان داوطلبان صورت می پذیرد .افراد جذب شده در قالب نیروهای شرکتی با کانون فعالیت خواهند نمود و هیچگونه رابطه استخدامی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نداشته و کانون تعهدی برای استخدام این افراد نخواهد داشت.
5- مربی امور هنری و ادبی بصورت حق التدریس ( هنری 60 ساعت در ماه و ادبی 30 ساعت در ماه ) جذب می گردند.
6- رعایت شرایط جذب نیروی بومی به شرح زیر (افرادی که دارای ویژگی های زیر باشند داوطلب بومی تلقی می گردند) الزامی است :
الف- شهرستان محل تولد دواطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد (صرفا باید در همان شهرستانی که مرکز دارای کمبود نیرو می باشد ساکن باشند).
ب- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
ج- درصورتی که محل اخذ مدرک تحصیلی سه سال اخر دوره متوسطه و پیش دانشگاهی در شهر مورد تقاضا باشد بومی تلقی می شود.
د- محل تولد داوطلب به عنوان شهر بومی در نظر گرفته می شود.
هـ - داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی حداقل 4سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا را داشته باشند.( پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
مهلت ثبت نام:
متقاضیان محترم می توانند از مورخ 28/09/96  لغایت پایان وقت اداری مورخ  07/10/96 نسبت به ارایه مدارک ( بصورت حضوری یا پست سفارشی یاپست الکترونیک) اقدام نمایند.
با توجه به محدویت زمان مهلت ثبت نام تمدید نمی گردد.
آدرس محل ثبت نام:
گرگان_میدان بسیج_سایت اداری _کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان – کدپستی  4918939645 - شماره تماس:32480237
پست الکترونیک : kanoongolestan@chmail.ir

 

ارسال نظر

آخرین اخبار