معاون اجتماعی انتظامی گلستان تایید کرد

معاون اجتماعی انتظامی گلستان با تایید خبر وقوع نزاع و درگیری در شهر جلین گفت: تلاش پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش دخیل در این درگیری در حال انجام است.

وقوع نزاع و درگیری توسط اراذل و اوباش در جلین/ تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان

به گزارش گلستان24؛شامگاه گذشته تعداد چهار نفر از اراذل و اوباش که به گفته شاهدان حالت عادی نداشتند خودروهای عبوری را متوقف می کرده و ضمن ایجاد مزاحمت و درگیری مردم را مورد ضرب و شتم قرار می دادند.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان ضمن تایید خبر اظهار کرد: متاسفانه وقوع سانحه تصادف باعث وقوع این درگیری شده است و پس از تصادف افراد از خودرو خارج و باهم درگیر می شوند و تلاش پلیس برای دستگیری این افراد در حال انجام است.
علی بهرامی با اشاره به اشراف اطلاعاتی بالای پلیس گلستان در حوزه جرائم بیان کرد: در این واقعه علاوه بر خودروهای دوطرف خودروی چند نفر دیگر نیز به دلیل درگیری دچار آسیب شده اما به افراد و اهالی آسیبی وارد نشده است و مردم مطمئن باشند پلیس با تمام توان برای برخورد با اراذل و اوباش از حداکثر توان قانونی خود استفاده خواهد کرد.
وی با تکذیب موضوع راه بندان و درگیری اراذل و اوباش با مردم تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در این خصوص با هیچ فردی تعارف نداریم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار