به صورت روزانه

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: در سطح شهرستان گرگان روزانه بیش از 500 راننده توسط دوربین‌های هوشمند نظارتی اعمال قانون می‌شوند.

بیش از 500 راننده توسط دوربین‌های هوشمند نظارتی اعمال قانون می‌شوند

به گزارش گلستان24؛ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: روزانه بیش از 500 راننده در سطح شهرستان گرگان توسط دوربین‌های هوشمند نظارتی اعمال قانون می‌شوند.

وی رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی را مهم برشمرد و تصریح کرد: رانندگان در هنگام رانندگی باید به علایم راهنمایی و رانندگی توجه کنند و به قانون احترام بگذارند تا شاهد تصادف در سطح استان گلستان نباشیم.

رئیس پلیس راهور گلستان در خصوص دوربین‌های کنترل سرعت در شهرستان گرگان ابراز کرد: دوربین‌های کنترل سرعت و دوربین نظارتی در شهرستان گرگان در 23 تقاطع و میدان شهرستان گرگان وجود دارد تا تخلفات رانندگان را ثبت و ضبط کند.

شرافتی با بیان اینکه هرگونه تخلف رانندگان توسط دوربین‌های کنترل سرعت ثبت می‌شود، خاطرنشان کرد: در تقاطع گلشهر، چهارراه میدان، چهارراه دانش، میدان شهرداری، مصلی وحدت، سازمان آب، چاله باغ، ملاقاتی، بهارستان میدان مفتح، میدان مازندران، در سطح شهرستان گرگان دوربین‌های هوشمند نظارت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فرهنگ ترافیک در جامعه را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: در میدان شهدا، سه‌راه بانک ملی، گل‌ها، چهارراه فلسفی، سرخواجه، سازمان ثبت اسناد، جمهوری استاندارد، میدان ترمینال، میدان معلم و میدان حضرت ولی عصر شهرستان گرگان نیز دوربین‌های نظارتی کنترل ترافیک را داریم.

رئیس پلیس راهور گلستان از وجود پنج دوربین هوشمند کنترل سرعت در محور ناهارخوران خبر داد و اذعان کرد: تعداد پنج دوربین هوشمند کنترل سرعت و یا دوربین نظارتی در محور ناهارخوران و ورودی و خروجی شهرستان گرگان واقع در کمربندی داریم تا تخلفات رانندگان را کنترل کنیم.

شرافتی با اشاره به اینکه هرگونه تخلف که توسط رانندگان صورت گیرد توسط دوربین‌های هوشمند نظارتی ثبت می‌شود، یادآور شد: بیش از 50 دوربین در سطح شهرستان گرگان وجود دارد و هر تخلفی که توسط راننده صورت گیرد دوربین‌ها آن تخلف را ثبت می‌کنند و سپس آنها را  اعمال قانون خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، اذعان کرد: روزانه بیش از 500 برگ اخطاریه به رانندگان در شهرستان گرگان ثبت می‌شود و رانندگان اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهور گلستان با اشاره به اینکه باید فرهنگ ترافیک در جامعه نهادینه شود، افزود: امیدواریم در شهرستان گرگان هیچ گونه تخلفی صورت نگیرد تا اعمال قانون شوند و همچنین امیدواریم فرهنگ ترافیک در سطح شهرستان گرگان ارتقا پیدا کند و رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا شاهد هیچگونه تصادف و تخلفی در سطح شهرستان گرگان نباشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار