رئیس پلیس راهور استان گلستان:

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: در شهرستان مینودشت 85 درصد رانندگان دارای گواهینامه هستند و با این آمار مینودشت رتبه یازدهم در فوت تصادفات رانندگی در سطح استان را دارد.

مینودشت رتبه یازدهم در فوت تصادفات رانندگی را در گلستان دارد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری مینودشت، ایوب شرافتی در جلسه شورای ترافیک مینودشت اظهار کرد: استان گلستان به خاطر داشتن طبیعت خوب گردشگری سالانه شاهد حضور مسافران بسیاری است که باید به تردد آنان توجه شود تا صحت و سلامت آنان تضمین شود.

وی تصریح کرد: در سال 1391 تعداد کشته‌شدگان استان در تصادفات 115 نفر و در سال 1395 به تعداد 91 نفر رسید که در این زمینه کاهش داشتیم و باید به جایی برسیم که هیچ فوتی در تصادفات رخ ندهد.
رئیس پلیس راهور استان گلستان اشاره‌‌ای هم به آمار تصادفات در شهرستان مینودشت کرد و افزود: در شهرستان مینودشت به ازای هر چهار نفر یک خودرو وجود دارد و در هشت ماهه سال 1396 تعداد پنج نفر در اثر تصادف رانندگی فوت شدند که نسبت به سال 1391 که تعداد یک نفر بوده افزایش داشتیم.
شرافتی گفت: در شهرستان مینودشت 85 درصد رانندگان دارای گواهینامه هستند و با این آمار مینودشت رتبه یازدهم در فوت تصادفات رانندگی در سطح استان را دارد.

فرماندار مینودشت گفت: مشکل ترافیک شهرستان مینودشت نیازمند همکاری مردم، دستگاه‌های اجرایی و مدیریت پلیس راهور است و اگر در این زمینه کوتاهی شد افزایش مرگ و میر در تصادفات را شاهد خواهیم بود.
اسرافیل وزیری تاکید کرد: افزایش روزانه خودروها نیازمند مدیریت صحیح در شهرسازی، معابر و آموزش صحیح در رانندگی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار