سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از رفع تصرف ۳۲ هکتار از اراضی ملی درسطح شهرستانهای استان گلستان طی ۹ ماهه گذشته سالجاری خبر داد.

رفع تصرف۳۲ هکتار از اراضی ملی در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، حسین محبوبی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: صیانت از اراضی ملی و رفع تصرف اراضی متصرفه از مهمترین اموری است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد و خوشبختانه طی سال جاری اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

 

وی افزود: در همین راستا و با هدف حفاظت و صیانت از اراضی ملی، واحد گشت یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی گلستان به طور مستمر در حال گشت‌زنی در اراضی ملی و دولتی در سطح استان است وتمام تلاش خود را در راستای جلوگیری از تعدی و تجاوز افراد سودجو و فرصت‌طلب به کار می‌گیرد.

 

محبوبی ادامه داد: تعهدات اجرایی اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان در سالجاری رفع تصرف ده هکتار از اراضی متصرفه بوده که با همکاری سایر دستگاههای استان و حساسیت در امور،32 هکتاربیش از سه برابر تعهدات از اراضی متصرفه آزاد و در تملک دولت در آمده است.

 

وی، تعداد پرونده های منتج به نتیجه را در سالجاری 65 فقره عنوان و افزود ازاین تعداد 64 فقره به نفع دولت و یک فقره برعلیه دولت در محاکم قضایی استان رای صادر شده است.

 

محبوبی تعهدات استان را در این زمینه 80 فقره ذکر و اشاره کرد: تاکنون ودر این بازه زمانی حدود 85 درصد تعهدات استان محقق شده است.

 

وی افزود: شهرستانهای گرگان، بندر ترکمن، بندرگز، آق قلا و گنبد بیشترین آمار را در تصرف اراضی دولتی در سطح استان داشته اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار