رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: کشته‌های ناشی از تصادفات درون شهری در استان گلستان ۱۶ درصد کاهش یافته است.

کشته‌های ناشی از تصادفات درون شهری در گلستان ۱۶ درصد کاهش یافت

به گزارش گلستان۲۴؛ایوب شرافتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار تعداد کشته‌شدگان اظهار داشت: در 9 ماه گذشته کشته‌های ناشی از تلفات دورن‌شهری 16 درصد و مجروحان این حوادث هم 5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در 2 حوزه شهرستان‌های رامیان و آق‌قلا متاسفانه این آمار خیلی بالاتر از میانگین استان است.

شرافتی خاطر نشان کرد: در بیش از 66 درصد تصادفات، عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم علت بیشتر این تصادفات است و در حوادث ترافیکی هم موتورسوران و راکبان آنها و عابران پیاده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان گلستان افزود: در شهرستان گرگان هم متاسفانه شاهد افزایش تصادفات بودیم که بیشتر این حوادث در کمربندی فعلی رخ داده و علت آن هم نبودن کمربندی مناسب و کنارگذر مناسب در این شهرستان است.

وی به مردم توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با کاهش تخلفات در حفظ جان خود و دیگران و کمک به پلیس در نظم ترافیکی کمک کنند.

شرافتی تصریح کرد: در شهرستان گرگان 50 دوربین هوشمند فعال است که تا یک هفته آینده 5 دوربین نظارتی و کنترل سرعت هوشمند نصب خواهد شد که در صورت تخلف به راننده خاطی اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان گلستان اظهار داشت: در 9 ماه گذشته بیش از 12 هزار موتورسیکلت و 10 هزار وسیله نقلیه متخلف دیگر در استان گلستان توقیف شده است.

/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار