مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی نیازمند اقدام جهادی است.

مبارزه با آسیب های اجتماعی نیازمند اقدام جهادی است

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب دررابطه با آسیب های اجتماعی اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که در دو دهه اخیر در کشور نگرانی ایجاد کرده است، موضوع آسیب های اجتماعی ورشد فزاینده آن است، گرچه بنا به دلایل متعددی برای پیشگیری اقدام کافی صورت نگرفته و به دغدغه اصلی تبدیل شده است لکن زنگ خطر به صدادرآمده و رشد آمار آسیب های اجتماعی همه را نگران و آینده کشور را به شدت تهدید می کند.

وی افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی اقدام جهادی بیشتری را می طلبد و هر چند این اقدام جهادی آغاز شده، امیدواریم در جامعه شاهد نتایج خوبی باشیم.

وی از اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی و... به عنوان آسیب های اجتماعی یاد کرد و افزود: اقدام نکردن به موقع و کافی باعث فروپاشی خانواده ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای عبور از وضعیت موجود جامعه باید به تقویت باورهای دینی، آموزش مهارت های زندگی، آموزش والدین، معلمین و علماء در جامعه اقدام کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان افزود: متاسفانه استان گلستان رتبه برتر کشوری را  در شیوع و مصرف مواد مخدر به خود اختصاص داده  و این زنگ خطری برای مسئولین و برنامه ریزان استان است.

وی گفت: به همت مسئولین باید جلوی ورود مواد مخدر از استان های همجوار به گلستان گرفته و برنامه های آموزشی و هشدار دهنده از سوی متولیان این حوزه نیز بیشتر شود.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: دشمن راه های فراوانی  را برای از پای درآوردن کشور آزموده و شکست خورده است و تنها راه باقی مانده برای دشمن تهاجم فرهنگی و به انحراف کشاندن نسل جوان است.

وی ادامه داد: اگر جامعه غلفت و بزرگان کوتاهی کنند یقینا در این مسیر بازنده خواهیم شد و اگر به موقع و درست و با همدلی و تبعیت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب اقدام کنیم در این جبهه دشمن را شکست خواهم داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار