فرمانده سپاه شهرستان گرگان با بیان اینکه بصیرت‌افزایی برای شناساندن انحرافات به جوانان ضروری است، گفت: حماسه ۹دی اوج بصیرت، ولایت مداری و انقلابی گری ملت ایران بود.

حماسه ۹دی اوج بصیرت، ولایت مداری و انقلابی‌گری ملت ایران بود

به گزارش گلستان24؛سید علی مهاجر صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان با اشاره به فتنه سال 88  اظهار داشت: ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران در حماسه 9 دی بساط فتنه را برچیدند و این پیروزی و توفیق به واسطه ایستادگی ملت حسینی در دفاع از اعتقادات و حرمت ابا عبدالله الحسین(ع) بود.

وی تصریح کرد: در احادیث و روایات به این مهم اشاره شده که در آخرالزمان دینداری سخت و مشکل است اما باید توجه داشت که ایمان و دیانت سبب پیروزی هشت سال دفاع مقدس شد و در فتنه سال 1388 نیز با حضور مردم دیندار و ولایتمدار در روز 9 دی آتش فتنه خاموش شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: همان‌گونه که امام خمینی(ره) عنوان کردند در مسیر انقلابی‌گری ملاک حال فعلی افراد است و اگر درصدد این هستیم در فتنه‌ها دچار انحراف نشویم باید بصیرت داشته باشیم.

مهاجر با بیان اینکه برای آنکه جریان فتنه را درک کنیم باید خواصی که در طول تاریخ دچار انحراف شدند را بشناسیم، افزود: امروز شاهد آن هستیم که دشمنان اسلام از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های معاند با پخش شایعه و تخریب چهره‌های انقلابی فضای جامعه را ملتهب و غبارآلود می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: براساس فرمایش اخیر مقام معظم رهبری هزاران توپخانه دروغ‌پردازی علیه انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی فعال هستند.

مهاجر افزود: در فتنه سال 88 به برکت روز عاشورا و سکانداری پرچم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی  فضای غبارآلود فتنه کمرنگ شد و مردم در 9 دی نشان دادند در راه حقیقت و ولایت پای کارند.

وی گفت: با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی کار امروز ما در اعتمادسازی و روشنگری افکاد عمومی از  سال 88 برای مقابله با فتنه سخت‌تر است و امروز دشمنان انقلاب اسلامی درصدد این هستند که فتنه 88 را به عنوان یک جنگ داخلی معرفی کنند.

مهاجر  با بیان اینکه فتنه 88 یک قائله حزبی نبود، گفت: دشمنان در فتنه 88 درصدد براندازی نظام و جدا کردن امت از ولایت بودند و عده‌ای در کشور با وجود اینکه خودشان متولی انتخابات بودند و از این راه انتخابات به پست و مقام رسیدند همچنان از سران فتنه که مدعی تقلب در انتخابات هستند حمایت می‌کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار