رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان حماسه 9 دی را مهم ارزیابی کرد و گفت: هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری این فاجعه را تبدیل به یک حماسه انقلابی کرد و 9 دی در برابر همه طراحی دشمن بود

هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری «فتنه88» را به یک حماسه انقلابی تبدیل کرد/ تجمع 9 دی در 20 نقطه گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز با گرامیداشت حماسه 9 دی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری فاجعه فتنه 88 را تبدیل به یک حماسه انقلابی کرد و 9 دی در برابر همه طراحی دشمن بود.

وی با بیان اینکه روز 9 دی ماه روز قدیر انقلاب است، تصریح کرد: حماسه 9 دی روز قدیر انقلاب اسلامی است و روزی است که مردم انقلابی و ولایتمدار انقلاب ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و فتنه‌بازان و فتنه گران به میدان آمدند و طومار طرح‌های براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در هم پیچیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه فتنه 88 فاجعه‌ای بسیار بزرگ بود، ابراز کرد: انتظار می‌رفت فاجعه‌ای را که دشمن طراحی کرده بود ایران را با یک خطر جدی مواجه کند و همچنین انتظار می‌رفت وحدت انقلابیون و مسلمین و کسانی که دلباختگی به اسلام و ایران دارند در هم بشکنند اما هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری این فاجعه را تبدیل به یک حماسه انقلابی کرد و 9 دی در برابر همه طراحی دشمن بود.

احمدی با بیان اینکه حماسه 9 دی برای همیشه باید در صحنه تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار باشد، خاطرنشان کرد: امروز در سراسر کشور اسلامی ایران تجمع بصیرتی اتفاق خواهد افتاد و تجمع بصیرتی در سطح استان گلستان به تبع از برنامه‌های ملی در 20 نقطه استان گلستان اعم از شهرستان و شهرهای کوچک را خواهیم داشت.

وی حماسه 9 دی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اذعان کرد: در تجمع بصیرتی 9 دی تمامی مقدمات و تمهیدات یک تجمع فاخر که در تراز انقلاب اسلامی است در گلستان اتفاق می‌افتد و همه مردم انقلابی باید در این تجمع بصیرتی شرکت کنند و با حضور خود در این حماسه عظیم چشم دشمنان اسلام و جهانخواران را کور کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تقدیر از متولیان امر در حوزه تبلیغات ابراز کرد: برنامه حماسه 9 دی در تمامی شهرها از ساعت 9 الی 10 صبح آغاز می‌شود ولی در شهرستان گرگان مراسم حماسه 9 دی از ساعت 9 صبح امروز در مصلی وحدت این شهرستان برگزار خواهد شد.

احمدی از مردم فهیم و ولایتمدار استان گلستان دعوت کرد که یکبار دیگر با حضور پرشور خود در تجمع بصیرتی 9 دی شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنند، تصریح کرد: مهمان ویژه برنامه حماسه 9 دی سردار مقدم «مشاور عالی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران کل کشور» خواهند بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار