مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: برخی از خواسته‌های پدر «عماد» معروف حادثه تروریستی مجلس غیردرمانی است که باید از طریق سایر ارگان‌ها و نهادها خواسته‌های خود را پیگیری کند.

برخی از خواسته‌های غیردرمانی پدر «عماد» باید از طریق سایر ارگان‌ها پیگیری شود

به گزارش گلستان24؛سید مهدی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در پاسخ به مطالب مندرج در خبرگزاری فارس در مصاحبه با پدر عماد معروف حادثه تروریستی مجلس با این عنوان که وزارت بهداشت به وعده‌هایش در درمان فرزندم عمل نکرده است، اظهار کرد: وزارت بهداشت تمامی خواسته‌های درمانی پدر عماد معروف حادثه تروریستی مجلس را انجام داده است و هیچ‌گونه کوتاهی در این خصوص صورت نگرفته است.
وی تصریح کرد: برخی از خواسته‌های پدر عماد غیردرمانی است که باید از طریق سایر ارگان‌ها و نهادها خواسته‌های خود را پیگیری کند، ضمن اینکه وزارت بهداشت خارج از حیطه اختیارات خود حتی در اسکان خانواده عماد در تهران در دوره درمان نیز اقدام لازم را انجام داده است
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطررنشان کرد: عماد چندین بار درمرکز طبی کودکان تهران بستری شده که تمامی مراحل درمان به صورت رایگان انجام شده است.
وی افزود: در حال حاضر تنها راه درمانی این کودک پیوند است هر چند این روش هم درمان قطعی نیست ولی با این وجود علیرغم پیگیری‌های انجام شده نه تنها خانواده وی بلکه فردی در کشور که شرایط پیوند با این کودک را داشته باشد پیدا نشده است.
حسینی افزود: حتی برای کمک به این کودک برای پیوند از خارج از کشور نیز استعلامات لازم صورت پذیرفته  شده است که متاسفانه تاکنون موردی یافت نشد.
وی با بیان اینکه اقدامات و مساعدت‌های درمانی وزارت بهداشت در تضاد با نیت‌های خیرخواهانه مردم و موسسات خیریه نیست، افزود: هرفعالیتی که از سوی هر فرد یا موسسه‌ای برای درمان این کودک عزیز صورت پذیرد مورد استقبال و حمایت وزارت بهداشت خواهد بود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: حوزه سلامت کشور به دور از هرگونه ایجاد جو روانی و تنش‌های سیاسی پیوسته هر اقدامی که برای درمان این کودک نیاز باشد، انجام خواهد داد.
گفتنی است عماد اسماعیل‌نژاد کودک گلستانی دچار بیماری «ام پی اس» است که در حادثه تروریستی مجلس مطرح شد و وزیر بهداشت در آن زمان دستور کمک به درمان این کودک عزیز را صادر کرد و تاکنون نیز اقدامات درمانی مختلفی هم در تهران و هم در استان گلستان برای درمان این کودک پیرو دستور وزیر محترم بهداشت انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار