مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با محکوم کردن اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران گفت: قطعا شعارهای ساختارشکنانه‌ای که اخیرا در برخی شهرهای کشور شنیده می‌شود حرف ملت ایران نیست.

شعار ساختارشکنانه حرف ملت ایران نیست

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: ملت ایران اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم می‌کنند و قطعا شعارهای ساختارشکنانه‌ای که اخیرا در برخی شهرهای کشور شنیده می‌شود حرف ملت ایران نیست.

وی تصریح کرد: روزهای گذشته در کشور ما اتفاقاتی رقم خورد که به دور از شان بزرگ ملت بزرگ ایران بود و همه مردم خود را به شدت نگران کرد و مردم به یکباره خوشحالی دشمن را شاهد بودند زیرا ردپای دشمن را در برخی نقاط کشور مشاهده کردند آتش زدن پرچم کشور که برای برافراشته کردن این پرچم صدها هزار شهید تقدیم انقلاب کردند برای ملت ایران بسیار سخت بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: ملت غیور ایران بیش از 40 سال برای برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت و فداکاری کردند، برای عزت این کشور و برای استقلالیت این کشور با آمریکا و اسراییل مبارزه کردند تا سرنوشت کشورشان را خودشان رقم زدند و پای انتخابات ایستادند و خودشان رای دادند تا دشمن در سرنوشت کشورشان دخالت نکند.

ولی‌نژاد بیان کرد: دشمن، کینه دیرینه‌ای از ملت ایران در دل دارد زمانی که آمریکا توسط مردم ایران بیرون رانده شد حدود 40 سال آمریکا در تلاش بود که به ایران بازگردد و برای برگشت خودش فشارهای زیادی را بر ما تحمیل کرد تحریم اقتصادی، جنگ هشت ساله، ترور، سرنگون کردن هواپیما و همه فشارها را انجام داد تا بار دیگر به کشور برگردد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران این فرصت را به دشمن نداد اما مردم یکباره ردپای دشمن را در برخی از آشوب ها مشاهده کردند به مقدسات کشور توهین شد پرچم ایران را به آتش کشیدند به ارزش ها و اعتقادات ملت حمله شد این برای ملت ما غیرقابل تحمل بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مردم گوش به فرمان ولایت هستند، ابراز کرد: مردم عزیز ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و هرگونه احساس خطر کنند بصیرت را چراغ راه خود می‌کنند.

ولی‌نژاد ابراز کرد: ملت ایران همان ملتی است که در هرجایی که نیاز به حضور است قاطعانه شرکت می کنند مردم ایران وقتی ردپای دشمن را مشاهده می کنند حاضر نخواهند شد که سرنوشت ایران را به دست بیگانگان بسپارند .

وی تصریح کرد: امروز مردم گرگان به شکل خودجوش و مردمی تصمیم گرفتند راهپیمایی را انجام دهند از فلکه مازندران به سمت شهرداری داشته باشند تا اقدامات اغتشاشگران را محکوم کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار