در 9 ماه نخست سال جاری صورت گرفت

رئیس‌پلیس راهور شهرستان گرگان از کاهش میزان تصادفات درون‌شهری در 9 شهرستان استان گلستان خبر داد.

کاهش تصادفات درون شهری در استان

به گزارش گلستان24؛ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تعداد جان‌باختگان در تصادفات درون‌شهری در 9 شهرستان استان گلستان کاهش در 9 ماه نخست سال جاری کاهش یافت.

وی از کاهش تصادفات منجر به فوت در 9 شهرستان گلستان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری شاهد کاهش تعداد تصادفات منجر به فوت درون‌شهری در 9 شهرستان استان گلستان بودیم.

رئیس‌پلیس راهور شهرستان گرگان از افزایش تصادفات منجر به فوت در پنج شهرستان گلستان خبر داد و ابراز کرد: متاسفانه در پنج شهرستان استان گلستان از جمله شهرستان‌های رامیان، آزادشهر، مینودشت،آق‌قلا و گرگان شاهد افزایش جان‌باختگان تصادفات درون‌شهری بودیم.

شرافتی با بیان اینکه میزان تصادفات منجر به جراحت در گرگان بالا بوده است، اذعان کرد: در شهرستان گرگان شاهد افزایش تصادفات منجر به جراحت بودیم که شهرستان‌های گمیشان، رامیان و آق‌قلا و گنبدکاووس نیز افزایش تعداد مجروح بر اثر تصادفات را داشتیم و سایر شهرستان‌ها کاهش تعداد مجروحین را در اثر تصادفات را شاهد بودیم.

رئیس‌پلیس راهور شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه رانندگان در هنگام رانندگی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند، ابراز کرد: رانندگان در هنگام رانندگی کاملا قانونمند رانندگی کنند و از قانون‌گریزی بپرهیزند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار