مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان به ۳۵۰ میلیارد تومان، گفت: افزایش ۴۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری گلستان در سال‌های ۹۵ و ۹۶ انجام شده است.

افزایش ۴۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری گلستان

به گزارش گلستان24،ابراهیم کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های گردشگری که در استان در حال انجام است، اظهار داشت: پروژه‌های گردشگری فراوانی در استان در حال انجام است که 3 پروژه با کمک سرمایه‌گذاران خارجی انجام خواهد شد که این پروژه‌ها در مراحلی از کار مشکل داشتند که با برگزاری جلساتی توافقات انجام شد

وی تاکید کرد: یک پروژه با کمک سرمایه‌گذاران کشور عمان انجام خواهد شد و همه  تلاش ما این است که در دهه فجر این طرح گردشگری در سواحل بندر گز آغاز شود.

کریمی درباره حجم سرمایه‌گذاری گردشگری در استان هم گفت: حجم سرمایه‌گذاری گردشگری 300 میلیارد تومان است و ما به دنبال اجرای طرح‌های بوم‌گردی در استان هستیم چرا که بوم‌گردی تحرک خاصی به خصوص در روستاهای هدف گردشگری ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: استان گلستان به سمت تبدیل شدن به پایلوت طبیعت‌گردی و اکوتوریسم پیش می‌رود و همچنین به دنبال گسترش  گردشگری سلامت در استان هستیم و بیمارستان‌های ما به این ظرفیت رسیده‌اند که به عنوان استان پایلوت توریسم سلامت شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان به سمت ایجاد شرایط برای تروریسم سلامت هستند.

وی با اشاره به برگزیده شدن سازمان  میراث فرهنگی کشور به عنوان دستگاه برگزیده ملی، تصریح کرد: این وظیفه ما را سنگین می‌کند و باید تلاش خود را چندین برابر کنیم.

کریمی همچنین از رشد 400 درصدی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در استان گلستان خبر داد و افزود: از  70 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به 350 میلیارد تومان رسیده‌ایم و با جذب سرمایه‌گذاری خارجی امیدواریم این رشد چندین برابر شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار