رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان از عملیات مشترک دریابانی و محیط زیست در دستگیری شکارچی غیرمجاز در نوارساحلی خلیج گرگان خبر داد.

دستگیری شکارچی متخلف در نوار ساحلی خلیج گرگان + عکس

به گزارش گلستان24،به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی با ذکر این خبر افزود:طی عملیات موفقی که با مشارکت دریانی و محیط زیست بندرترکمن  انجام شد شکارچی غیرمجاز که اقدام به صید 5قطعه پرنده نموده بود در نوارساحلی خلیج گرگان دستگیر شد.

وی تصریح کرد:این پرندگان شکار شده یک قطعه فلامینگو یک قطعه مرغابی کله سبز دو قطعه باکلان یک قطعه طاووسک نوک خنجری بود که توسط یک قبضه سلاح شکاری صید شده بود.
 
رییس اداره محیط زیست بندرترکمن اذعان داشت:متاسفانه با وجود هشدارهایی که به شکارچیان در خصوص عدم شکار پرندگان می شود شاهد تلف شدن این پرندگان در دامهای شکارچیان هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد:خوشبختانه گشت های محیط بانان طی شبانه روز فعال بوده و دریابانی خدوم شهرستان نیز همواره در ماموریتهای خود همکاری های وسیعی را در دستگیری شکارچیان متخلف با محیط بانان دارد.
 
بیانی یادآور شد:علاقمندان محیط زیست درصورت مشاهده موارد مشکوک و صید پرندگان توسط شکارچیان متخلف موارد را به اداره محیط زیست بندرترکمن اطلاع دهند.
 

شکارچی متخلف در نوار ساحلی خلیج گرگان دستگیر شد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار