در انتخابات مجمع عمومی

در انتخابات مجمع عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان، حسین پیشقدم به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

حسین پیشقدم رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان شد

به گزارش گلستان24،در مجمع انتخابات ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان، حسین پیشقدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان با اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی این هیات انتخاب شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مراسم نسبت به ضرورت توسعه زیرساخت‌ها، ارتقا کیفیت آموزش و برگزاری منظم مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید کرد.

محمود صیدانلو با تاکید بر اینکه آموزش درست و حرفه‌ای در این رشته حائز اهمیت است، اظهار کرد: کمیته‌ها باید از ارزیابی دقیقی از عملکرد خود داشته باشند و بر اساس شرح وظایف و اجرای دقیق قوانین و رعایت ملاحظات فرهنگی باعث ارتقا رشته‌های مختلف مرتبط با موتورسواری و اتومبیلرانی شوند.
وی با اشاره به جدی بودن ورزش همگانی در همه رشته‌ها از  میزبانی ترنمنت بین‌المللی اتومبیلرانی گلستان در سال آینده خبر داد.

*نخستین پیست آفرود کراس تا پایان سال در مجموعه ورزشی کریم‌آباد گرگان احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در این مراسم گفت: با واگذاری سه هکتار زمین به هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان نخستین پیست آفرود کراس تا پایان سال در مجموعه ورزشی کریم‌آباد گرگان احداث می‌شود.

بهمن طیبی اظهار کرد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان تقویم سالانه برگزاری مسابقات این هیات را اعلام کند تا هماهنگی لازم با دستگاه‌های مرتبط و شورای تامین استان برای برگزاری مسابقات با حداقل مشکلات صورت گیرد.
وی تصریح کرد: استان گلستان همواره ظرفیت علاقمندی بین مردم و جوانان برای این رشته‌ها را داریم که ضرورت دارد با برنامه‌ریزی و استفاده از توانمندی‌ها شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار