رییس مستعفی هیئت اسکواش گلستان، مشکلات شخصی را به عنوان مهم ترین عامل استعفای خود نام برد.

مشکلات شخصی موجب استعفایم از هیات اسکواش گلستان شد

به گزارش گلستان 24، احمد تجری در گفتگو با مهر پس از اعلام رسمی استعفای خود اظهار کرد: مهم ترین هدف بنده در زمان تصدی مسئولیت هیئت اسکواش گلستان، ایجاد وحدت و بازگرداندن وضعیت اسکواش به دوران طلایی بود.

تجری افزود: من با اصرار دوستان آمده بودم و اکنون احساس می کنم انتظارات و هدفی که وجود داشته برآورده شده و به همین دلیل تصمیم گرفتم بنا بر «مشکلات شخصی» استعفا دهم.

وی خاطرنشان کرد: اسکواش استان گلستان در مقطعی به سرعت مراحل موفقیت را طی کرد و به دوره طلایی خود رسید که در این موفقیت همه اعضای هیئت دخیل بوده اند.

وی تصریح کرد: طی سال های ۸۹ تا ۹۱ بین فدراسیون و هیئت مباحثی مطرح شد که فضای پیشرفت را دچار اخلال کرد و مانع رشد اسکواش استان شد. کار به جایی رسید که دیگر فعالیت های هیئت به خوبی دیده نمی شد و این موضوع موجب کاهش انگیزه اعضای هیئت شد.

به درخواست مدیر سابق ثبت نام کرده بودم

رییس مستعفی هیئت اسکواش گلستان بیان کرد: سال های ۹۱ و ۹۲ سخت ترین سال مالی هیئت های ورزشی بود. با این وجود اما نگذاشتیم که به چرخه اسکواش استان خللی وارد شود و اگر دقت کنید بیشترین جذب کمک های مالی از بخش خصوصی مربوط به همان دوره بوده است.

تجری به دلایل ثبت نام خود در انتخابات اسکواش استان اشاره کرد و گفت: به شخصه تمایلی برای سرپرستی یا ریاست هیئت اسکواش نداشتم و به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان وقت، وارد فضای انتخابات شدم.

وی افزود: پس از آن با اعضای هیئت هم اندیشی کردم و با نظر موافق همه اعضا ثبت نام کردم و در روز مجمع به طور قاطع رای کسب کردم.

وی درباره ارتباط هیئت با فدراسیون بیان کرد: در مجموع ارتباط ما با فدراسیون خوب بود اما هر هیئتی انتظار دارد که فدراسیون در خور شان و فعالیتش به آنها کمک های مالی یا تجهیزاتی داشته باشد.

کمک های فدراسیون بسیار اندک بوده است

رییس مستعفی هیئت اسکواش استان ادامه داد: به جرات می گویم که در این مدت از نظر اعطای تجهیزات حرفه ای کمتر از انگشتان یک دست و از نظر اعطای تجهیزات آماتور کمتر از ۲۰ مورد، به استان کمک شده است.

احمد تجری خاطرنشان کرد: مسائل مرتبط با فدراسیون از درجه اهمیت کمتری برای علت استعفایم برخوردار است و همان طور که گفتم مشکلات شخصی و اینکه به هدفی که می خواستم دست پیدا کردم، مهم ترین عوامل کناره گیری ام بوده است.

تجری در مورد اتفاقات پس از استعفای وی بیان کرد: شنیده ام که روز گذشته ۱۰ تا ۱۳ نفر از اعضای هیئت به خاطر استعفای من استعفا داده اند. از آنها خواسته ام که از این کار صرف نظر کنند زیرا هیئت اسکواش قائم به فرد نیست.

وی تصریح کرد: حمایت قاطع اعضای هیئت در زمان انتخابات و در زمان حال برایم بسیار ارزشمند است. این گونه حمایت ها موجب شده تا بنده از هیئت اسکواش خارج نشوم و از این به بعد به عنوان یک فرد عادی و نه رییس، در کنار مجموعه اسکواش خواهم بود.

وی در پایان اظهار کرد: به اعتقاد بنده رئیس هیئت باید از خانواده اسکواش باشد و باید هرچه زودتر فرد جایگزین را انتخاب کنند و ادامه وقفه ها برایم نگران کننده است./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار