رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی:

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‎های بومی محلی کشور گفت: المپیاد ورزشی روستایی با مشارکت ۵۰ هزار روستایی در سال ۱۳۹۶ در کشور برگزار می‎شود.

المپیاد ورزشی روستایی در کشور برگزار می‎شود

به گزارش گلستان 24 ، غلامرضا جعفری شامگاه شنبه در مجمع سالانه هیئت ورزش های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان گلستان با اشاره به برگزاری نخستین دوره جام روستا قهرمان در استان اظهار داشت: با آسیب‎شناسی می‎توانیم بر کیفی شدن برنامه‎ها بیا‎فزاییم، در خیلی از استان‎ها المپیاد را پیش بینی کردیم و در صدد این هستیم که المپیاد ورزشی روستایی را با مشارکت 50 هزار روستایی در سال 1396 داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دیگر استان‎ها طرح الگوی روستا قهرمان را دنبال می‎کنند، افزود: درصدد این هستیم که با تعدیل و بررسی نقاط ضعف و قوت این امر را در سراسر کشور تسریع دهیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‎های بومی محلی کشور یادآور شد: سعی کنند فدارسیون ورزشی که متولی ورزش کلاسیک هستند به بحث حمایت از فعالیت‎های ورزشی در روستا بپردازند.

جعفری افزود: باید شرایط را به سمتی هدایت کنیم که ورزش به شکل علمی در روستاها دنبال شود.

وی اظهار کرد: هیئت‏های استان‎ها باید تقویم سالانه خود را تدوین کرده و براساس برنامه ریزی فعالیت کنند و خوشبختانه استان گلستان یکی از استان های فعال در ورزش روستایی است.

دومین دوره جام روستا قهرمان در استان گلستان برگزار می‎شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان هم در این مراسم گفت: سال گذشته نخستین دوره جام روستا قهرمان با استقبال چشم‌گیر ورزشکاران در استان برگزار شد و امسال نیز دومین دوره جام روستا قهرمان در استان برگزار می‎شود.

بهمن طیبی افزود: دومین دوره جام روستا قهرمان در چند رشته تابستان امسال در مناطق مختلف استان برگزار می‏شود.

وی اظهار کرد: مسئولان باید برای راه اندازی خانه ورزش روستایی نیز در استان تلاش کنند و هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‎های بومی محلی باید پیگیری کند.

در پایان این جلسه رضا محمدخانی با 18 رای اعضای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان گلستان انتخاب شد.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار