رئیس پلیس راهور گرگان خبر داد

رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان گفت: روز گذشته یک جوان 17 ساله با یک دستگاه موتورسیکلت روبه روی دانشگاه حکیم جرجانی شهرستان گرگان با یک شی ثابت برخورد کرد و این نوجوان جان خود را از دست داد.

تصادف خونین برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک جوان در گرگان

به گزارش گلستان24،ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در روز گذشته شاهد برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک جوان 17 ساله روبه روی دانشگاه حکیم جرجانی شهرستان گرگان بودیم که این حادثه منجر به فوت نوجوان سرانجامید.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یک ضرورت است، تصریح کرد: موتورسیکلت یک نوع وسیله نقلیه است که به نوعی با کوچکترین انحراف ممکن است تعادل آن به هم بخورد و منجر به حادثه شود در این زمینه خانواده‌ها باید توجه کنند و این دستگاه را در اختیار نوجوانان قرار ندهند تا چنین حوادثی را در جامعه شاهد باشیم.

 رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان از فوت یک جوان 17 ساله در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: اگر کمترین بی‌توجهی در حوزه ترافیک رخ دهد منجر به حوادث این‌چنینی خواهیم بود توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در حوزه موتورسیکلت ضروری است و استفاده از کلاه ایمنی و داشتن گواهینامه برای رانندگان موتورسیکلت الزامی است.

شرافتی خاطرنشان کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات و حوادث اینچنینی جلوگیری کرد و همین امر زندگی بسیاری از هموطنانمان و امنیت خانواده‌های آنان را نجات خواهد داد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار