مدیر آموزش و پرورش گرگان با اشاره به ساخت ۱۶۷ کلاس با کمک خیران در این شهرستان، گفت: سال تحصیلی گذشته ۶ میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش گرگان بود که امسال ۱۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

۱۲ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش گرگان اختصاص یافت

به گزارش گلستان24؛، نصرالله کشیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به نقش موثر رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: عدم اطلاع‌رسانی به موقع سبب می‌شود بسیاری از فعالیت‌ها مقفول بماند.

وی ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش تصریح کرد: 23 تا 30 دی‌ماه هفته شوراها نامگذاری شده و علت آن این بود که در سال 1372 براساس سندی بنیادین آموزش و پرورش را به عنوان یک نهاد تربیتی معرفی کردند و برای تحقق آن آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌توانست به این موضوع دست پیدا کند و شوراهای آموزش و پرورش را تعریف کردند تا به همت دیگر دستگاه‌های اجرایی به این هدف برسد.

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: 12 جلسه سال گذشته در شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان برگزار کردیم که 25 صورت جلسه داشته و 13 مصوبه آن انجام شده و ماحصل آن ارتقاء بودجه آموزش و پرورش شهرستان گرگان بود.

کشیری یادآور شد: بودجه شهرستان گرگان در سال تحصیلی گذشته 6 میلیارد تومان بود که امسال 12 میلیارد تومان تخصیص یافته که در صورت تحقق آن بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گرگان افزود: در سال گذشته خیری 3 میلیارد تومانی داشتیم و توانستیم با همت خیران 167 کلاس را در شهرستان گرگان به مرحله ساخت برسانیم. در حوزه فضای آموزشی در آموزش و پرورش اقدامات خوبی اتفاق افتاده است. 

کشیری یادآور شد: در کارگروه آسیب‌های اجتماعی سندی را ارائه شده که براساس آن آموزش و پرورش گرگان با رویکرد تهاجمی فعالیتش را در 3 مرحله دنبال کند و این اقدامات منجر به توانمندسازی دانش‌آموزان می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت: بیش از 800 کلاس و 800 دوره در تربیت دانش‌آموزان شهرستان گرگان در سال گذشته برگزار شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار