طی نشستی در اسفند ماه روی داد ؛

نشست تعدادی از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گلستان با مسئولین دانشگاه به دلیل رفتار نامناسب مسئولین دانشگاه در پاسخ به انتقادات مطرح شده به تشنج کشیده شد.

برخورد نامناسب مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ایثارگران شاغل دانشگاه

به گزارش گلستان 24، در نشستی که در روزهای پایانی سال گذشته جمعی از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور دکتر ریاحی ریاست دانشگاه داشتند ، تعدادی از ایثارگران که غالباً کارکنان رزمنده و جانباز و فرزندان شهداء دارای مدارج بالای علمی از جمله پزشک و پرستار و ... بودند پاره ای از مشکلات دانشگاه و یا مسائل مرتبط با خود را بیان کردند .

این عده بویژه بر ضرورت اجرای کامل قوانین و مقررات در خصوص ایثارگران و کلیه پرسنل در محیط های کاری تحت پوشش و اجرای صحیح طرح تحول سلامت به ریاست دانشگاه تاکید داشتند و خواستند که به این موارد رسیدگی جدی بشود .

 اما متاسفانه برعکس سنوات گذشته این بار در ادامه و بعد از جلسه مذکور مسئولین دانشگاه به جای دلجویی و رفع مشکلات مطرح شده ، با ادبیاتی خاص نسبت به تهدید تلویحی برخی از حاضرین با روش های مختلف اقدام کردند .

در ادامه این بحث ها دکتر عظیمی مدیر تشکیلات و بودجه دانشگاه که از ایثارگران و افراد شناخته شده دانشگاه می باشد به این نوع برخورد با ایثارگران و مدیران و کارکنان دانشگاه اعتراض کرد و حتی جر و بحث لفظی نیز در این بین صورت گرفت تا اینکه فشارها علیه مسئولین دانشگاه زیاد شد و نهایتا یکی از مسئولین روابط عمومی دانشگاه با دخالت در این قضیه به نفع مسئولین فعلی ، از فشارها کاست .

همچنین یکی از فرزندان شهید حاضر در نشست مذکور ، تهدید به لغو ابلاغ محل خدمتی شد که با توجه به رسمی بودن نامبرده و پیگیری وی از طریق وزارت بهداشت ، نتوانستند او را جابجا کنند .

در این حال گروه مذکور برای اینکه نشان دهند این فشارها و انتقادات از سوی ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان نیست و اعتراض آن روز دکتر عظیمی مسئول تشکیلات و بودجه دانشگاه علوم پزشکی گلستان بصورت فردی مطرح شده ، تلاش کردند تا در بیمارستان 5 آذر گرگان علیه وی طوماری جمع کنند  ، اما ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان از امضا آن طومار خودداری کردند.

عمده درخواست ایثارگران که در جلسه مذکور بیان گردیده بود بحث مطالبات سایر ایثارگران دانشگاه ، اجرای صحیح طرح تحول سلامت و ضرورت اجرای کامل قوانین و مقررات موجود در خصوص ایثارگران بوده است .

در اینجا لازم است در پایان جمله ای از رهبر فقید و  فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به مسئولان دانشگاه یادآور شد که فرمودند : " مبادا یک وقتی یک کلمه‌ی درشتی گفته بشود به این بازماندگان شهدا یا به این جانبازان ، شما خدمت به او می‌کنید و این خدمت به خداست . "

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار