مسئول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان:

مسئول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۵۵۸ نفر از افراد محروم و زائر اولی ها به مشهد مقدس اعزام شده اند.

برای خادم شدن حرم مطهر رضوی ثبت نام کنید

به گزارش گلستان 24،حجت الاسلام سیدعلی طاهری مسئول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 558 زائر اولی و زائر نیازمند به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی افزود: به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه زائر اولی ها و کارهای فرهنگی را در راستای معرفی سیره رضوی برپا خواهیم کرد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به فرارسیدن دهه فجر، گفت: برپایی ایستگاه صلواتی به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) و ویزیت رایگان در 40 نقطه روستایی استان از جمله اقداماتی است که در این ایام انجام می شود.

وی ادامه داد: گستره خادمین امام رضا (علیه السلام) از مشهد به سراسر کشور گسترش پیدا کرده و در همه استان ها دفاتری افتتاح شده است.

مسئول تولیت آستان قدس رضوی در استان بیان کرد: کسانی که روزی آرزو داشتند به عنوان خادم در حرم مطهر رضوی فعالیت کنند می توانند در شهر و منطقه خود به عنوان خادم امام رضا (علیه السلام)فعالیت کنند.

وی افزود: این افراد می توانند وارد سایت آستان قدس شوند و به عنوان خادم ثبت نام کنند.

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: دفاتر استانی رسیدگی به محرومین، اعزام زائرین محروم به مشهدمقدس و بخش فرهنگی آستان قدس رضوی را برنامه ریزی می کنند./شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار