معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر استفاده از مدیران، معاونان جوان و بانوان در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی دستگاه‌ها و ادارات کل خاطرنشان کرد: باید در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی ضمن استفاده از تجربیات بزرگان، از جوانان با انگیزه و دارای پشتکار استفاده کنیم که این مهم مورد تأکید استاندار محترم گلستان نیز هست.

استفاده از جوانان باانگیزه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد

به گزارش گلستان 24،به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اظهار کرد: امروز مسأله آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری و شخص رئیس جمهور است، همه مدیران وظیفه دارند در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از ائمه محترم جمعه استان نیز انتظار داریم تا در تریبون نماز جمعه همواره به مسأله آسیب‌های اجتماعی بپردازند زیرا معتقدیم خطرهمین آسیب‌هایی که به راحتی از کنار آن عبور می‌کنیم به مراتب بیشتر از دشمنان خارجی کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی، این موضوع با توجه به شرح خدمات دستگاه‌ها جدی گرفته شود و از طرفی بیان شرح خدمات هم از سوی رسانه‌ها منعکس شود.

رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان گلستان با تأکید بر استفاده از مدیران، معاونان جوان و بانوان در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی دستگاه‌ها و ادارات کل خاطرنشان کرد: اساسا باید در این حوزه‌های مهم و خطیر ضمن استفاده از تجربیات بزرگان، از جوانان با انگیزه و دارای پشتکار استفاده کنیم که این مهم مورد تأکید استاندار محترم گلستان نیز هست.

طهماسبی گفت: با عنایت به جذب اعتبارات ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال جاری و همچنین پیش‌بینی سال آینده، دستگاه‌های عضو کارگروه گزارش اقدامات خود را در راستای کاهش آسیب اجتماعی و برنامه‌های سال آینده به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم تا این موضوع را در اولویت قرار داده و همکاری و مساعدت لازم را با ستاد کاهش آسیب‌های اجتماعی استان به عمل آورند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار