تفاهم نامه ورزش و جوانان گلستان با فدراسیون سوارکاری؛

با امضای توافق نامه میان اداره کل ورزش و جوانان گلستان و فدراسیون سوارکاری، مسئولیت برگزاری کورس به استان گلستان واگذار شد.

مدیریت کورس‌های سوارکاری گنبدکاووس کامل به گلستان سپرده شد

به گزارش گلستان24؛با امضای توافق نامه اخیر اداره کل ورزش و جوانان گلستان با فدراسیون سوارکاری ، مسئولیت برگزاری کورس به جای هیات های شهرستان، به هیات استان واگذار و نقش فدراسیون نظارتی خواهد بود.

بر این اساس مسابقات سوارکاری استان گلستان به نمایندگی از فدراسیون، توسط هیات سوارکاری استان گلستان برگزار شود و فدراسیون سوارکاری بر این مسابقات نظارت خواهد کرد.

همچنین مقرر شد تمامی درآمدهای حاصل از برگزاری مسابقات کورس به حساب هیات سوارکاری استان گلستان واریز شود.

برگزاری مسابقات کورس در گلستان در سال های اخیر همواره با مشکلاتی روبرو بوده که در برخی موارد به بروز درگیری میان مجریان و شرکت کنندگان می انجامید.

یکی از اشکالاتی که به برگزاری این مسابقات گرفته می شد، اجرای کورس توسط عوامل فدراسیون و نقش اندک هیات سوارکاری شهرستان ها و استان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیات شهرستان ها در کمیته اجرایی مسابقات کورس مشارکت داده خواهند شد و همه هزینه های برگزاری مسابقات مانند آزمایش دوپینگ ، عوامل انتظامی و اجرایی به صورت مستقیم توسط هیات سوارکاری شهرستان پرداخت خواهد شد.

به گفته بهمن طیبی، خزانه دار هیات سوارکاری هر هفته بیلان مالی این مسابقات را به اطلاع مراجع ذیصلاح خواهد رساند و در صورت بروز هر گونه اختلاف، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان داور به مشکلات رسیدگی می کند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار