مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه ورزشی نویسان استان همواره منصفانه قلم زده‌اند عنوان کرد که انتظار تعریف و تمجید بی دلیل از اداره کل ورزش و جوانان گلستان را ندارد.

ورزشی نویسان گلستان منصفانه قلممی‌زنند/ انتظارتعریف وتمجید نداریم

به گزارش گلستان24، نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان با خبرنگاران ورزشی استان برگزار شد.

در این نشست صمیمی خبرنگاران ورزشی گلستان به بیان انتقادات و پیشنهادات در حوزه ورزش و حوزه کاری خود پرداختند و مدیرکل ورزش و جوانان استان هم پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ضمن تبریک روز جهانی ورزشی نویسان به خبرنگاران ورزشی استان، اظهار کرد: غالب قلم‌های خبرنگاران ورزشی گلستان با انصاف همراه بوده و دلیل آن احساس مسئولیت و فطرت ورزشی نویسان استان است.

بهمن طیبی افزود: به هیچ وجه انتظار نداریم رسانه‌های استان ار اداره کل ورزش و جوانان تعریف و تمجید بی دلیل داشته باشند و خوشبختانه این اتفاق رخ داده است.

وی تصریح کرد: اگر خبرنگاران ورزشی استان پیشنهادی و طرحی برای توسعه و ارتقای ورزش گلستان دارند ما از آن استقبال می‌کنیم و به طور قطع در کارگروه‌ها بررسی خواهد شد زیرا ورزشی نویسان خود به عنوان کارشناس ورزش هستند.

طیبی ادامه داد: خوشبختانه هم صدایی خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان و خبرنگاران ورزشی استان گلستان وجود دارد و امیدواریم این هم صدایی روز به روز بیشتر شود.

وی یادآور شد: از خبرنگاران ورزشی استان انتظار داریم تا تمامی هیئت‌های ورزشی به یک اندازه دیده شوند و نقد و بررسی‌ها بر اساس شاخص‌ها باشد.

هزینه المپیاد را سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به برگزاری دو دوره المپیاد ورزشی در استان خاطرنشان کرد: هزینه برگزاری المپیاد ورزشی را با موافقت استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گرفتیم و این برنامه مهم هر سال تکرار خواهد شد.

طیبی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان گفت: تکلیف ما این است تا پروژه‌هایی که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تکمیل کنیم و مجبور به انجام این کار هستیم.

وی بیان کرد: به عقیده من پروژه‌های ورزشی باید بر اساس نیاز ورزشی استان تکمیل شوند که البته محدودیت منابع موجب شده تا پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند، تکمیل شوند.

 

دنبال قرارداد بلند مدت برای در اختیار گرفتن مجموعه‌های سوارکاری هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به وضعیت سوارکاری در استان یاداور شد: به دنبال این هستیم تا قرارداد بلند مدت برای در اختیار گرفتن مجموعه های سوارکاری استان امضا کنیم و این موضوع با دستور وزیر ورزش و جوانان در حال بررسی است.

طیبی در خصوص حوزه جوانان خاطرنشان کرد: ما دستگاه متولی جوانان نیستیم و ۱۸ دستگاه مختلف وظیفه دارند که به مطالبات جواننا بپردازند و ما به عنوان دستگاه هماهنگ کننده عمل می کنیم.

وی ادامه داد: در هر صورت اداره کل ورزش و جوانان گلستان همواره پیگیر مطالبات جوانان بوده و در این بخش جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

نمایندگان والیبال و بسکتبال استان ضعیف عمل کردند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به شرایط نمایندگان والیبال و بسکتبال استان در لیگ‌های برتر گفت: نمایندگان والیبال و بسکتبال ما در طول سال‌های گذشته نتوانستند رضایت مردم استان را جلب کنند اما باید توجه داشته باشیم که هزینه‌های آنها به وسیله بخش خصوصی تامین می‌شود و با سلیقه خودشان عمل می‌کنند.

طیبی افزود: تیم والیبال هاوش گنبد فصل گذشته با قرار گرفتن در مکان آخر جدول به لیگ دسته اول سقوط کرد و رایزنی‌هایی با رئیس فدراسیون والیبال داشته‌ایم تا این تیم دوباره در لیگ برتر والیبال حضور پیدا کند و قول شفاهی هم گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در هر صورت با بضاعتی که نمایندگان والیبال و بسکتبال ما دارند، جنگیدن با تیم‌های قدرتمند و متمول بسیار سخت است.

وی یادآور شد: تیم قطران کاوه گرگان هم موفق به صعود به لیگ برتر بسکتبال شده و اداره کل ورزش و جوانان گلستان تمالیف بیشتری نسبت به این تیم بومی دارد.

 

حضور مدیران در راس هیئت‌ها خواست جامعه آن ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص روسای هیئت‌های ورزشی استان اظهار کرد: روسای هیئت‌های ورزشی استان با خواست جامعه آن رشته انتخاب می‌شوند که گاهی روسای ورزشی و گاهی هم روسای غیر ورزشی هستند.

طیبی تصریح کرد: کار در هیئت نیازمند مجموعه‌ای قوی است و بارها دیده شده که روسای ورزشی هم دچار مشکل شده‌اند.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی‌های انجام شده برخی مدیرکل‌هایی که رئیس هیئت ورزشی هستند بسیار خوب کار کرده‌اند و برخی ورزشی‌هایی که رئیس هیئت هستند عملکرد خوبی نداشتند.

وی اضافه کرد: البته اعتقاد خودم این است که هیئت‌های ورزشی باید در اختیار ورزشی‌ها باشد و حضور برخی مدیران در هیئت‌ها خواسته اهالی آن ورزش است.

حمایت از اسپانسرها خارج از حوزه دستگاه ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که چه حمایتی از اسپانسرهایی که برای تیم‌های ورزشی استان هزینه می‌کنند شده، گفت: موضوع حمایت از اسپانسرها از حوزه دستگاه ورزش خارج بوده اما خوشبختانه در برنامه ششم، هزینه در ورزش جزو هزینه‌های قابل قبول ذکر شده است.

طیبی بیان کرد: بر این اساس اسپانسرهایی که از ورزش حمایت می‌کنند در بخش مالیات تخفیف‌هایی خواهند داشت و با این شرایط امیدواریم اتفاقات بهتری برای تیم‌های ورزشی استان رخ دهد.

وی با اشاره به حمایت از ورزش بانوان استان خاطرنشان کرد: دوست دارم تمام توان خود را برای حمایت از ورزش بانوان بگذارم و اگر اسپانسرها کمتر از ورزش بانوان حمایت می‌کنند به دلیل رسانه‌ای نبودن این حوزه است.

وی در پایان گفت: در ورزش با زیاده خواهی، حواشی و عملکرد ضعیف هیچ شخصی تعارف ندارم و اقدامات قانونی برای توسعه ورزش را پیگیری می‌کنم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست از حدود ۲۰ خبرنگار ورزشی استان گلستان به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار