نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان با حضور در منزل کوهنورد مصدوم بندرترکمن از وی عیادت کرد، این کوهنورد پس از 24 ساعت گم بودن درجنگل های کردکوی ظهر جمعه توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

عیادت نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان از کوهنورد مصدوم گلستانی

به گزارش گلستان24؛رامین نورقلی پور نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل آنه محمد قرنجیک جویای سلامتی وی شد.
حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان روز گذشته در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پیرو اطلاع از طریق نیروهای محلی مبنی بر مفقودشدن یک کوهنورد اهل بندرترکمن از روز پنجشنبه در جنگل های کردکوی و پرس و جو از خانواده وی، بلافاصله تیم های تجسس به همراه دو قلاده سگ زنده یاب به محل اعزام و جستجو را آغاز کردند.
وی ادامه داد: درادامه عملیات جستجو از شامگاه پنجشنبه با حضور جمالی فرماندار کردکوی، نورقلی پور نماینده مردم غرب استان و مسئولان هلال احمر استان ،هسته مدیریت بحران در مناطق جنگلی کردکوی تشکیل و با بیتوته شبانه در منطقه، فعالیت ها برای آگاهی از سرنوشت وی هدایت شد.
به گفته وی؛ در عملیات جستجو امدادگران شهرهای علی آباد، کردکوی، بندرگز، گرگان و بندرترکمن مشارکت داشتند.
وی ادامه داد: روز جمعه نیزعملیات با حضور 18 تیم امدادی ادامه یافت و 168 جستجوگر در قالب تیم های امدادی هلال احمر با همراهی نیروهایی از محیط زیست و کوهنوردان محلی نسبت به پایش مناطق جنگلی این حوزه اقدام کردند و این کوهنورد در کومه های جنگلی کردکوی پیدا شد.
بندرترکمن با 80 هزار نفر جمعیت در غرب گلستان و ده کیلومتر کردکوی واقع است، در تعطیلات پایان هفته ده ها نفر از علاقه مندان به کوه و کوهنوردی به ارتفاعات کردکوی صعود می کنند.

/ایرنا

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    ای کاش جناب نورقلی پور بقیه کارهاشون هم اینچنین باشه که نیست

آخرین اخبار