مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: امسال دولت در مجموع بیش از ۲۷ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌های استان گلستان کمک کرد.

پرداخت ۲۷ میلیارد تومان از بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌های استان

به گزارش گلستان24؛محمد حمیدی صبح امروز در نخستین نشست مدیران معاونت عمرانی استانداری و شهرداران 30گانه شهرهای استان با معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اظهار داشت: همه بودجه‌های سال 97 شهرداری‌های استان گلستان توسط کمیته بررسی بودجه دفتر شهری استانداری بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در فصل تصویب و بررسی بودجه‌های پیشنهادی شهرداری‌ها برای سال 97 هستیم، افزود: کمیته بررسی بودجه متشکل از کارشناسان خبره دفتر شهری استانداری و شهرداری‌ها، مسئولان مالی و ذیحسابان هر شهرداری، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان تصریح کرد: به زودی این کمیته در 2 منطقه شرق و غرب استان مستقر و به تفکیک و به دقت همه بودجه‌های پیشتهادی سال آتی هر شهرداری را مورد بررسی قرار خواهد داد که ضروری است درآمدهای واقعی در بودجه پیش‌بینی شود.

حمیدی همچنین گفت: امسال دولت در مجموع بیش از 27 میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌های استان گلستان کمک کرد.

وی اظهار کرد: در سال 95 بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تنها برای آتش‌نشانی‌های شهرداری‌های استان داشتیم که کار احداث 12 ساختمان و نیز تکمیل 4 ساختمان آتش‌نشانی در شهرداری‌های استان آغاز و هم‌اکنون بیشتر آنها بالغ بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با پرداخت سهم داخلی شهرداری به زودی همگی تکمیل و قابل بهره‌برداری خواهند بود.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان همچنین اظهار کرد: آزمون تبدیل وضعیت آتی شهرداری‌ها برای نیروهای قراردادی که دارای مجوزهای ورود قانونی لازم بوده‌اند برگزار می‌شود و نیروهای شرکتی و روزمزد براساس آخرین بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همچنین سازمان اداری و استخدامی کشور از شرکت در آزمون منع شده‌اند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار