مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری مانور امداد جاده ای در راستای هماهنگی بیشتر سایر دستگاه های عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده ای خبر داد.

اجرای مانور امداد رسانی جاده ای در گلستان

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، حسین محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در خصوص برگزاری مانورامدادرسانی جاده ای گفت: ارزیابی توان و قابلیت های دستگاه های امدادی در آیتم های مختلف امدادرسانی از قبیل اطلاع رسانی، هماهنگی، سرعت عمل، تجهیزات،امکانات و نیروی انسانی مجرب و آماده و تدوین معیار و شاخص های معین برای بررسی آسیب ها و چالش های موجود در امدادرسانی وکیفیت مدیریت صحنه تصادف و در نهایت افزایش هماهنگی بین دستگاه های امداد رسان در جهت کاهش صدمات مالی و جانی در سطح راههای استان گلستان از جمله اهداف برگزاری این مانور است.

 

دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده ای استان گلستان اضافه کرد: اجرای مانور امداد رسانی جاده ای بر اساس مصوبات  کمیسیون ایمنی راههای کشور در سطح استان ها در حال برگزاری است و در استان گلستان هم در همین راستا برگزار شد.

 

صادقعلی مقدم، مدیرکل بحران استان نیز در این مانور گفت: فراهم شدن زمینه همکاری وانسجام دستگاهها در عملیات امدادرسانی وتبادل اطلاعات و انتقال تجارب از دیگر اهدافی است که دربرگزاری مانور امدادرسانی جاده ای بدنبال آن هستیم.

 

گفتنی است، اداره کل بحران استان، فرماندهی نیروی انتظامی(پلیس110)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر، پلیس راه، اورژانس،شرکت فراورده های نفتی، آتش نشانی دستگاه هایی هستند که در این مانور حضور داشتند.          

 

ارسال نظر

آخرین اخبار