فرماندار گمیشان گفت: مرکز جامع سلامت با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال را در دهه‌ فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مرکز جامع سلامت گمیشان

به گزارش گلستان24؛امیرشیر توماج صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: معقتدیم دهه‌ فجر و انقلاب‌ اسلامی احیاء کننده دین مبین اسلام است و امام خمینی(ره) نیز دینی را برای ما به ارمغان آورده که برپایه اسلام و قرآن استوار است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظام ارباب رعیتی را منسوخ کرد، افزود: دهه‌ فجر مقطع رهایی ملت ایران از تاریخ تاریک دوران شاهنشاهی بود که انقلاب اسلامی مسیری روشن که همان مردم سالاری دینی است را پیش‌روی این ملت گشود.

فرماندار گمیشان با تأکید براینکه هدف اصلی نظام اسلامی خدمت‌رسانی به مردم و برطرف کردن تبعیض‌ها و محرومیت‌ها است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در شهرستان محروم گمیشان رخ داده که نشان‌دهنده اهتمام دولت و نظام اسلامی برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

وی با اشاره به کل پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه‌ فجر امسال در شهرستان گمیشان گفت: 63 پروژه با اعتبار 616 میلیارد و 436 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

توماج افزود: از این تعداد 51 پروژه با اعتبار 453 میلیارد و 909 میلیارد ریال افتتاح و هم‌چنین 12 پروژه با اعتبار 162 میلیارد و 527 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان داشت: از مجموع پروژه‌های دهه‌ فجر امسال در گمیشان 49 پروژه عمرانی و 14 پروژه اقتصادی و اشتغال‌زا است.

به گفته فرماندار گمیشان پروژه‌های اقتصادی قابل افتتاح در این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر 8 پروژه با سرمایه‌گذاری 46 میلیارد و 565 میلیون ریال و تعداد پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود نیز 6 پروژه با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زا در سطح شهرستان برای 192 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

توماج با اشاره به برخی از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در دهه‌ فجر امسال بیان کرد: پروژه زهکشی 10 هزار هکتار از اراضی شهرستان با اعتبار 200 میلیارد ریال، افتتاح مرکز جامع سلامت با اعتبار 16 میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت جاده ناردانلی به سیمین شهر به طول 13 کیلومتر و با اعتبار 38 میلیارد و 100 میلیون ریال و هم‌چنین افتتاح ساختمان اداره بهزیستی شهرستان با 4 میلیارد و 800 میلیون ریال از پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در این ایام است.

وی افزود: کانال آبرسان لاین 3 و4 سایت میگو با اعتبار 90 میلیارد ریال و کارخانه تولید کود آلی ترشیز با اعتبار 35 میلیارد ریال و اشتغال 26 نفر در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار