معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان خبر داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در همین دهه فجر امسال با وجود تمامی محدودیت‌های بودجه‌ای بالغ بر یک‌هزار پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که بخشی از هزاران خدماتی است که دولت محترم در سراسر ایران عزیز به هموطنان ارائه می‌دهد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 1000 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در گلستان

به گزارش گلستان 24،به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه جامعه ما به شدت دچار نا امیدی شده است، اظهار کرد: وظیفه همه دستگاه‌هاست تا خودباوری و غرور ملی را در بین مردم، به ویژه نسل جوان تقویت کرده و یأس و نا امیدی را از چهره جامعه بزدایند.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌ها تصریح کرد: به هیچ عنوان منکر این نیستیم که برخی از آسیب‌های اجتماعی چهره جامعه را مخدوش کرده اما این به آن معنا نیست که عده‌ای دائم در بوق و کرنا می‌کنند که کاری صورت نمی‌گیرد.

طهماسبی ادامه داد: در همین دهه فجر امسال با وجود تمامی محدودیت‌های بودجه‌ای بالغ بر یک‌هزار پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که بخشی از هزاران خدماتی است که دولت محترم در سراسر ایران عزیز به هموطنان ارائه می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: متأسفانه برخی تریبون‌های رسمی تبدیل به صدایی واحد برای کوبیدن، تخریب و زیر سؤال بردن عملکرد دولت شده به بهانه تضعیف دولت به عنوان جریان رقیب، در حال تیشه زدن به ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

طهماسبی با اعلام رونمایی از سامانه اوقات فراغت استان در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این سامانه برای اطلاع‌رسانی بهتر تمام خدمات آموزشی و اوقات فراغت دستگاه‌های متولی به جوانان و عموم مردم راه‌اندازی شده که در همین ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم به عنوان استان پایلوت اجرای این طرح، به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید رابط جوان خود را به دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان معرفی و اداره کل ورزش و جوانان نیز ارتباط مستمر و تنگاتنگی با این رابطان جوان داشته و جلسات ذیل ستاد را در کمیته‌های تخصصی‌تر با حضور این افراد برگزار کند.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار