مدیر کل مدیریت بحران گلستان

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: همه راههای اصلی استان باز است و تلاش برای بازگشایی 2 مسیر روستایی در گالیکش ادامه دارد .

همه راههای اصلی استان باز است

به گزارش گلستان24؛صادقعلی مقدم گفت: بر اثر ریزش برف 2 مسیر روستای در پادل دل و قوش چشمه در شهرستان گالیکش مسدود شد که با کمک راهداری این 2 مسیر دیروز بازگشایی موقت شد .
وی تاکید کرد: با اعزام تجهیزات بیشتر ، نیروهای راهداری از صبح امروز در حال بازگشایی کامل مسیر هستند که احتمالا تا عصر این 2 مسیر به طور کامل بازگشایی شوند .
وی گفت : در مناطق کوهستانی استان هم با توجه به نمک پاشی مسیرها تردد بدون زنجیر چرخ انجام می شود و ولی با توجه به یخبندان رانندگان احتیاط کنند .
مدیر کل فرودگاه های گلستان هم گفت: با راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه مهرآباد پروازهای تهران به گرگان وبلعکس به موقع در حال انجام است ولی احتمال تاخیر در پروازهای عصر امروز وجود دارد .
رامین آذری همچنین از مسافران خواست قبل از مراجعه به فرودگاه باشماره تلفن 119 فرودگاه تماس بگیرند واز زمان حرکت دقیق پرواز خود مطلع شوند .
مدیرکل راه آهن شمال شرق هم با اشاره به تاخیر 5 ساعته قطار تهران به گرگان گفت: این قطار به دلیل مشکل در خروجی از تهران با تاخیر به گرگان رسید ولی در حرکت عصر امروز قطارها تاخیری نخواهیم داشت .
محمد رضا قربانی افزود: سه قطار محلی ما امروز بدون تاخیر به سمت پل سفید حرکت کرده اند .

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار