رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان خبرداد:

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در جوار بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص شهرستان خبر داد.

اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر در بقاع متبرکه شهرستان گرگان

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مهدوی راد رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ظرفیت های بسیاری به بار آورد که برای چنین ظرفیت های باید برنامه ریزی مدونی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت دهه فجر، گرامیداشت ارزش ها و اعتقادات است و ما باید دستاوردهای دهه فجر و عللی که باعث بوجود آمدن انقلاب شد را به نسل امروز بشناسانیم افزود: برگزاری مراسمات دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم و رشادت های مبارزان انقلابی به جوانان است و برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر راه مناسبی برای آشنایی نسل سوم و چهارم بعد از انقلاب است.

مهدوی راد تصریح کرد: همزمان با ایام دهه پرفروغ فجر بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص شهرستان از 12 بهمن ماه تا 22 میزبان جشن انقلاب خواهند بود.

وی گفت: با توجه به اینکه دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه است سعی داریم برنامه های ملی و مذهبی را در کنار هم برگزار نماییم.

ریاست اوقاف گرگان از آذین بندی، فضاسازی تبلیغاتی و تبلیغات محیطی و منطقه ای، برپایی نمایشگاه و عرضه محصولات فرهنگی با رویکرد برجسته سازی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با موضوعات متنوع فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی در قالب نمایشگاه عکس در این ایام خبر داد و افزود: سعی داریم در این ایام مفاهیم انقلابی را به کسانی که برای زیارت به امام زاده ها می آیند با برگزاری نمایشگاه و سخنرانی ها منتقل کنیم.

وی افزود: اجرای مراسم آئین غبارروبی و عطرافشانی معنوی در بقاع متبرکه و غبارروبی و اهدای گل به قبور مطهر شهدا با حضور علماء، مسئولان و خانواده‌های محترم شهداء از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال همزمان با سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور با برنامه ورود نمادین حضرت امام خمینی(ره) در فرودگاه گرگان در صبح روز پنج شنبه 12 بهمن از ساعت 8 صبح آغاز و سپس با برگزاری همایش امام و انقلاب در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) گرگان ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مراسم پرفیض دعای پرفیض ندبه در امام زاده گان عبدالله(ع) و نه تن برگزار خواهد شد تصریح کرد: ثبت یک وقف جدید توسط مادر محترمه شهید ترحیمی در منزل این شهید بزرگوار، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری دعای کمیل و دعای توسل و سخنرانی با موضوع آثار انقلاب اسلامی از ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اداره اوقاف شهرستان گرگان می باشد.

مهدوی راد افتتاحیه پروژه های عمرانی در آستان مقدس امام زاده محسن(ع) محله چهارشنبه ای، اردوی کلاس های سبک زندگی اسلامی و نشست مدیران مارکز فرهنگی و هیئت امناء شهرستان گرگان را یکی دیگر از برنامه های مهم دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کارکنان، خادمین و اصحاب وقف به صورت پررنگ در صفوف منسجم ملت ایران حضور خواهند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار