رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۲۱ پروژه تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی ۳۵۸ نفر در استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۲۱ طرح صنعتی در دهه فجر

به گزارش گلستان24؛حسینقلی قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، امروز(9 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: در کمیته اصناف و بازاریان یکی از دغدغه ها مردمی تر کردن برنامه ها و جشن های ایام دهه فجر است.

 

وی افزود: در این راستا جلسات مختلف با اتاق اصناف سراسر استان داشتیم و به تبع هم ادارات شهرستانی با محوریت اتاق اصناف برنامه ریزی هایی را برای گرامیداشت این ایام داشتند.

 

قوانلو با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر بیان کرد: در دهه فجر امسال 21 واحد صنعتی در 12شهرستان و با سرمایه گذاری یکهزار و 145 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

به گفته وی، با بهره برداری از این پروژه ها برای 358 نفر نیز شغل ایجاد خواهد شد.

 

وی افزود:  یک پروژه در آزادشهر، چهار طرح در آق قلا، یک طرح در بندرترکمن، یک پروژه در بندرگز، یک طرح در رامیان، دو طرح در علی آبادکتول، دو پروژه در کردکوی، یک طرح در کلاله، و دو طرح هم در در هریک از شهرستان های گالیکش، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت به بهره برداری می رسد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: این پروژه ها در زمینه های بازیافت باتری، تولید کنسرو، محصولات پلاستیکی، انواع پلی فرم، ظروف آشپرخانه، تولید لامپ، شالیکوبی، تولید بتن، کیسه های پروپیلن، تولید سوله و اسکلت های فلزی، محصولات بتنی، کاشی و سرامیک است.

 

وی گفت: در حوزه اجرای برنامه ها برپایی قریب به 16 ایستگاه صلواتی توسط اصناف برنامه ریزی شده است.

 

قوانلو بیان کرد: در این ایام دو همایش در مرکز و شرق استان با موضوع انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال و هم چنین سه همایش ویژه اصناف و بازاریان در آق قلا، علی آبادکتول و کلاله پیش بینی شده است./شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار