مدیر استان‌های ستاد اقامه نماز کشور گفت: رادیو اینترنتی نماز‌ در کشور راه‌اندازی شده است.

رادیو اینترنتی "نماز" در کشور راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان24؛مسعود دریس ظهر امروز در همایش گفتمان دانش‌آموزی با موضوع نماز اظهار داشت: باهدف ترویج فرهنگ نماز و افزایش سرانه مطالعه در کشور برای اولین با رادیو اینترنتی نماز به آدرس  radio.namaz.ir راه‌اندازی شد.

وی افزود: بارگذاری خاطرات و قصه‌های نماز و کتاب‌های صوتی در این رادیو در دستور کار قرار گرفته و در فضای مجازی هم منتشر شده است.

دریس تصریح کرد: امروز انتشار کتاب‌ها به صورت معمول کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و به شکل صوتی چون در دسترس‌تر است از استقبال بیشتری برخوردار است و این به اشاعه فرهنگ نماز کمک می‌کند.

وی در ادامه از همه کسانی که در اجرای آیه 41 سوره حج مبنی بر برپایی نماز جماعت تلاش می‌کنند قدردانی کرد و افزود: استان گلستان در حوزه نماز با عنایت به نمازخانه‌های بین راهی، مساجد، نمازخانه‌های مدارس وضعیت خوبی دارد.

دریس همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی برای روحانیون، اصناف، بازاریان، دانش‌آموزان و اولیاء آنان و نیز سلامت معنوی بیمارستان‌ها باهدف ارتقاء مهارت‌افزایی آنان خبر داد.

وی گفت: فضای مجازی فرصتی را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم اطلاعات و آموزش‌های لازم درباره نماز را در کانال " قرار 17" بگذاریم ودر اختیار مخاطبین ما به راحتی قرار بگیرد و این می‌تواند بهترین کانال ارتباطی باشد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار