مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از افتتاحیه دومین لیگ فوتبال کارکنان ادارات استان گلستان در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: قزیب به 30 اداره کل در این لیگ ثبت نام کردند.

دومین لیگ فوتبال کارکنان ادارات گلستان در دهه فجر کلید می خورد/ افتتاح 4 پروژه ورزشی در استان

به گزارش گلستان24،​بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، عصر امروز در گفت و گو با گروه رسانه ای فجر استان گفت: حوزه ورزش و جوانان همه ساله یکی از فعال ترین گروه های برگزاری مراسمات مرتبط با دهه فجر است که امسال نیز طی جلسات متعدد، برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات این دهه انجام شد.

وی از تدوین 300 برنامه مختلف فرهنگی ورزشی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر توسط این اداره کل خبر داد و افزود: برنامه های مختلف ورزشی در حوزه قهرمانی و همگانی، افتتاح 4 پروژه عمرانی، آغاز دومین دوره لیگ فوتبال کارکنان دستگاه های اجرایی و برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی در 6 رشته به صورت ملی، از جمله برنامه های شاخص این دهه خواهند بود.

tayebi 2

افتتاحیه دومین لیگ فوتبال کارکنان گلستان در دهه فجر

طیبی متذکر شد: در لیگ فوتبال کارکنان سال گذشته 20 اداره کل شرکت کرده بودند که امسال این عدد به نزدیک 30 اداره کل رسیده است که از دهه فجر تا خرداد 96 ادامه خواهد یافت.

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گلستان خاطرنشان کرد: افتتاحیه جشنواره ملی استعدادیابی ورزشی در 6 رشته «کشتی، کاراته، سوارکاری، تنیس روی میز، کبدی و دومیدانی» در نوزدهم بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار شده و تا سه روز ادامه می یابد.

tayebi 5

افتتاح پیست اتومبیلرانی گلستان در مجموعه ورزشی کریم آباد

وی افتتاح پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان، افتتاح سالن بدنسازی شهرستان بندرگز، افتتاح سالن پینگ پنگ کردکوی و افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال در فاضل آباد را از جمله چهار پروژه عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر امسال برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان همچنین برگزاری فستیوال بزرگ ورزشی عمومی در 30 رشته در تاریخ های بیستم و بیست و یکم بهمن، برپایی کارگاه نقاشی با مضامین انقلابی، دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار مرتبط با ایام انقلاب اسلامی، غبارروبی مزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب در دوازدهم بهمن ماه را از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه فجر خواند.

tayebi 6

جامعه ورزشی گلستان در پیشانی راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهد یافت

طیبی در ادامه با بیان اینکه جامعه ورزشی همه ساله در پیشانی راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند، خاطرنشان کرد: دستگاه ها و هیات های مختلف ورزشی آگاهی و آمادگی کامل برای پشتیبانی هر چه باشکوه تر این روز بزرگ را دارند و از برنامه های پیشنهادی این روز استقبال می کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 200 برنامه برای ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده بود که امسال با افزایش پنجاه درصدی همراه شد، گفت: تکلیف ورزش این است که گروه های سنی مختلفی که انقلاب را ندیده اند با برنامه های مفرح ورزشی تحت عناوین انقلابی و فضاسازی های دهه فجر، انقلاب را راحت تر لمس کنند.

tayebi 8

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

 

ارسال نظر

آخرین اخبار