جانشین شبکه بهداشت و درمان کلاله گفت: ۵۳ نفر ازبیماران روستای دورافتاده و محروم روشن دره شهرستان کلاله رایگان ویزیت شدند.

ویزیت رایگان بیماران در گلستان
به گزارش گلستان 24:عابدنوری جانشین شبکه بهداشت و درمان کلاله گفت: به مناسبت دهه فجر طرح "شهید رهنمون"با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی و تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تمر قره قوزی در روستای روشن دره شهرستان کلاله اجرا شد و بیماران معاینه و از داروی رایگان بهرمند شدند.

نوری افزود: این طرح برای خدمت رسانی به روستا‌های کمتر توسعه یافته و ارتقاء سلامتی مردم خصوصا جمعیت هدف سیستم بهداشت و درمان این برنامه اجرا شد.

وی ادامه داد: تیم اعزامی به روشن دره؛ شامل یک پزشک عمومی، یک ماما، بهورز، دارویار، پرستار، مسئول و کارشناس واحد گسترش شبکه بودند.

عابد نوری گفت: زنان باردار هم با کمک کارشناس مامایی ویزیت شدند و نیز مطالب آموزشی توسط پزشک و کارشناسان سلامت حاضر در برنامه ویزیت رایگان برای مراجعین بیان شد.

عابد نوری در پایان افزود: در این برنامه ۵۳ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند و دارو‌های مورد نیاز خود را به ارزش تقریبی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با سایر خدمات به صورت رایگان دریافت کردند.

روستای روشن دره تا کلاله حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار