مراسم گازرسانی به 14 پروژه گاز رسانی شهرستان مرزی مراوه تپه به مرکزیت روستای قرناوه علیا با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، فرماندار، مدیرعالم شرکت گاز استان، مدیر کل بنیاد مسکن، بخشدار، برخی دیگر از مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی, جمع کثیری از مردم شریف شهرستان برگزار شد.

 14 پروژه گازرسانی در شهرستان مرزی مراوه تپه کلنگ زنی و افتتاح شد

به گزارش گلستان 24؛صفرعلی جمال لیوانی در این مراسم با ابراز خرسندی از روند بسیار خوب گازرسانی در استان ، گزارشی از عملکرد گازرسانی شهرستان ارائه نمود و گفت: خوشبختانه دراین ایام باشکوه شاهد افتتاح 3 روستا  شهرستان بهمراه کلنگ زنی 10 روستا و یک واحد صنعتی هستیم که این خدمات از برکات نظام مقدس و دولت خدمتگزار تدبیر و امید می باشد.

وی افزود: در همین رابطه  گاز 3 روستای  قرناوه علیا ، حاجی امان و خانگه شهرستان  با هزینه ای بالغ بر 19  میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت  که در همین راستا تعداد 1826  نفر از مردم شریف این روستاها از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

جمال لیوانی اظهارداشت: تاکنون 55 روستا در شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و با اتمام اجرای 10 روستا معدل گازرسانی شهرستان از میانگین کشوری بالاتر خواهد رفت.    

مدیرعامل گازگلستان گفت: درحال حاضر در استان گلستان تعداد 29 شهر و 841 روستا ، 668  واحد صنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه CNG می باشد که از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار