معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: پروژه گازرسانی به ۲ روستای مرزی گنبدکاووس، بزرگترین پروژه گازرسانی استان گلستان است که در دهه‌فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

 بزرگترین پروژه گازی گلستان در گنبدکاووس کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش گلستان24؛عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در نخستین روز از دهه‌فجر در دیدار با امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: 2 روستای مرزی گنبدکاووس به نام‌های "هوتن " و " کرند" با جمعیت زیاد روستایی از نعمت گاز محروم هستند که این پروژه با اعتبار 80 میلیارد ریال در دهه‌فجر کلنگ‌زنی شده و در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین بهره‌مندی 4 روستای دیگر شهرستان گنبدکاووس با اعتبار 60 میلیارد ریال در ایام دهه‌فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

کریمی تصریح کرد: بهره‌برداری از مرغداری گوشتی 30 هزار قطعه‌ای با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بهره‌برداری از کارخانه آسفالت با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های شاخص دهه‌فجر سال جاری است.

وی بیان داشت: رویکرد ما در پروژه‌های دهه‌فجر همچون اعتبارات تملک و دارایی، توجه به روستاهای محروم و مرزی شهرستان است و بر این اساس بعد از چندین سال مراسم متمرکز برنامه‌های دهه‌فجر 18 بهمن‌ماه امسال با حضور استاندار گلستان در روستای کرند برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سیاست دولت و نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: توجه به وضعیت معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری و به طبع سیاست اصلی دولت است و تلاش است تا در کنار این رویکردها امنیت و استقلال ملی و تعاملات منطقه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: همبستگی ملی و امنیت ملی خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و شعار دولت نیز تحقق اقتدار ملی به معنای واقعی کلمه است.

کریمی با اشاره به دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی در طول 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی تحقق شعار" استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بود و بیداری امت اسلامی و همگرایی و وحدت بین مردم جهان  و مبارزه جدی و جهانی با صهیونیست برای مردم فلسطین از دیگر دستاوردهای این انقلاب است.

وی افزود: طی 2 سال گذشته 928 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 273 میلیارد و 932 میلیون تومان و با اشتغال یک هزار و 251 نفر در این شهرستان به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شده است.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار