رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دشمنان به اندازه ای که از ایمان و مشارکت مردم هراس دارد نگران توان نظامی ما نیستند و به همین دلیل درصدد مایوس کردم مردم از نظام هستند .

تضمین امنیت قضایی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان

به گزارش گلستان 24؛هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به نوجوان بودن بیشتر دستگیر شدگان در اشوب های اخیر گفت: وظیفه ی امروز خانواده ها ، آموزش و پرورش و دستگاه های فرهنگی، آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با انقلاب و مجاهدت های مردم در پیش از انقلاب و سال های بعد از انقلاب است .

هادی هاشمیان که در مراسم افتتاح متمرکز طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان بندرگز سخن می گفت افزود: دشمنان به اندازه ای که از ایمان و مشارکت مردم هراس دارد نگران توان نظامی ما نیستند و به همین دلیل درصدد مایوس کردم مردم از نظام هستند .

هادی هاشمیان افزود: در 4 دهه گذشته شاهد رشد صعودی در بخش های سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی در کشور هستیم اما کم کاری های برخی از ما مدیران سبب شده است جوانان نسبت به سخنان ما تردید کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر این که مردم همچون گذشته پشتیبان این انقلاب هستند گفت : باید از این فرصت همدلی و همراهی مردم برای توسعه ، خدمت رسانی،  ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

هادی هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امنیت موجود در استان گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند سرمایه گذاران ترغیب به فعالیت و تولید در استان شوند.

هادی هاشمیان بار دیگر تاکیدکرد: دادگستری گلستان به عنوان نماینده قوه قضاییه در استان ،  ضامن امنیت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است .

هاشمیان گفت: در بخشنامه ای به دادستان های سراسر استان از آنان خواسته ایم  با کسانی که در مسیر تولید و سرمایه گذاری در استان ، سنگ اندازی می کنند  برخورد کنند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار